بازدید سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی وزنه برداری؛افشارزاده:امید زیادی به موفقیت وزنه برداران در لندن داریم

بازدید سرزده افشارزاده از اردوی تیم ملی وزنه برداری؛افشارزاده:امید زیادی به موفقیت وزنه برداران در لندن داریم
در ادامه بازدیدهای سر زده دبیر کل از اردوی تیم های ملی المپیکی کشورمان صبح امروز دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری با مسئولان و قهرمانان وکادر فنی آن دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز به اتفاق حسین رضازاده، رئیس و داراب ریاحی دبیر فدراسیون وزنه برداری در محل تمرین ملی پوشان وزنه برداری حاضر شد تا در فاصله 18 روز مانده به رقابتهای المپیک 2012 لندن، از نزدیک در جریان روند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار بگیرد. در جریان این تمرین میررسول رئیسی تنها بازمانده وزنه برداری ایران از رقابتهای المپیک 1948 لندن نیز به جمع میهمانان اضافه شد.

افشارزاده بعد از پایان تمرینات پولادمردان پای درد دل قهرمانان نشست که در این میان بهداد سلیمی، به نمایندگی از سایر ملی پوشان به بیان خواسته های المپیکی های وزنه برداری پرداخت و گفت: انتظار ما این است که کمیته ملی المپیک بین رشته های مدال آور تفاوتی قائل نشود. در این تیم 4 نفر شانس مسلم کسب مدال هستند، هرچند که من اعتقاد دارم هر 6 نفر می توانند با دست پر از رقابتهای المپیک برگردند. به همین خاطر انتظار ما این است که کمیته ملی المپیک با پرداخت پاداش به وزنه برداران، به لحاظ روحی همه ما را برای کسب مدال تقویت کنند.
بعد از این صحبت ها بهرام افشارزاده به وزنه برداران قول داد با طرح این موضوع در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، به عنوان کسی که بیش از 3 سال از عمر خود را در رشته وزنه برداری گذاشته است، از خواسته ملی پوشان وزنه برداری دفاع کند، تا آنها قبل از اعزام به رقابتهای المپیک پاداش هایی را از کمیته ملی المپیک دریافت کنند چرا که ما امید زیاد به موفقیت وزنه بردران در بازیهای المپیک لندن داریم و بالطبع تمام تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد .

در ادامه میررسول رئیسی تنها بازمانده وزنه برداری ایران در المپیک 1948 لندن، با آرزوی موفقیت برای همه ملی پوشان گفت: خوشحالم شما عزیزان را در جایی می بینم که خودم 64 سال پیش در آنجا بودم.

دارنده مدال برنز جهانی 1949 و مدال طلای بازیهای آسیایی 1951 افزود: در زمان ما خبری از پاداش نبود اما الان من شاهد هستم که مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری چقدر تلاش می کنند تا شما بدون کوچکترین دغدغه ای وزنه بزنید. آرزو می کنم همه شما با مدال از رقابتهای المپیک برگردید.

 
۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.