دکتر مجدآرا : ارتقاء سطح آمادگی جسمانی جامعه از درآمد زایی مهم تر است

تمام تلاش و برنامه ریزی کلیه اعضای بزرگ خانواده انجمن آمادگی جسمانی باید در راستای ارتقائ سطح آمادگی جسمانی و سلامتی افراد جامعه باشد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون همگانی ، اولین گردهمایی روسای کمیته های آمادگی جسمانی و ایروبیک سراسر کشور صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر علی مجدآرا رئیس ، غلامرضا معماری دبیر فدراسیون ، دکتر محمد جوادی پور رئیس انجمن آمادگی جسمانی و روسای کمیته های آمادگی جسمانی وایروبیک استانها برگزار شد که در این نشست دکتر مجدآرا به لزوم همفکری و اتحاد در جهت ارتقای سطح سلامتی کلیه افراد جامعه اشاره نمود و تصریح کرد : باید در مسیری که پیش رو داریم مسائل مادی و کسب درآمد در حاشیه قرار گرفته و سلامت اعضای جامعه در اولویت قرار گیرد .

وی در ادامه افزود : انتشار کتب ، بروشور ، پوستر ، مقاله های آموزشی و ... که حاوی قوانین و مقررات رشته های مربوطه و چکیده مطالب باشد در اشاعه ورزش های تحت پوشش این انجمن بسیار راه گشا بوده و نقش تعیین کننده ای را ایفا خواهد نمود ضمن اینکه در این میان فیلم های آموزشی نیز می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد .

دکتر جوادی پور نیز در این نشست کلیه روسای کمیته های استانها را به ایجاد رویه ای علمی و تحقیقاتی در پیشبرد اهداف تعریف شده فدراسیون ورزشهای همگانی دعوت نمود و خاطر نشان ساخت : به هیچ عنوان نباید تغییر بوجود آمده و تبدیل شدن فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک را به یک انجمن ، نقطه ضعف برشمریم بلکه این هنر ماست که از این تهدید به دید فرصت بنگریم .   
۱۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.