برگزاری روز سوم از هفته المپیک با نام المپیک و کودک؛افشارزاده:باید از کودکی فرزندانمان را با ورزش آشنا کنیم

برگزاری روز سوم از هفته المپیک با نام المپیک و کودک؛افشارزاده:باید از کودکی فرزندانمان را با ورزش آشنا کنیم
سومین روز از هفته المپیک صبح امروز با نام المپیک و کودک در محل موزه کمیته و با حضور 200 تن از کودکان و نونهالان به همراه خانواده هایشان و مسئولان کمیته و فدراسیون همگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛همچون سال گذشته هفته المپیک از روز شنبه با برگزاری مراسم ورزش و سالمندان آغاز و مراسم افتتاحیه آن در آکادمی ملی المپیک برگزار گردید که در سومین روز از سر برنامه های هفته المپیک صبح امروز مراسم کودک و المپیک با حضور کودکان و نونهالان و والدینشان در محل موزه برگزار گردید.

در این مراسم بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ضمن حضور در میان کودکان و خانوداهایشان تصریح کرد:هدف از برگزاری مراسم هفته المپیک توجه مردم به ورزش و سلامتی بوده و در این بین خانوداه ها و بخصوص فرزندان دلبندشان به عنوان آینده سازان عرصه فرهنگ ،اقتصاد و علم و ادب نقش بسزایی دارند و بدون تردید آشنایی آنها با المپیک و شعار آن ضمن فراهم آوردن محیطی شاد برای کودکان تاثیر بسزایی در توجه آنها به ورزش خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد:به شخصه از زحمات و تلاشهای مسئولان فدراسیون همگانی در برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر کرده و انصافا همکاری کمیته با فدراسیون همگانی در برگزاری مراسم هفته المپیک ضمن در برگیری آن برای تمام اهالی جامعه باعث تنوع و زیبایی و هر چه بشتر آن شده است و جا دارد از تمامی دست انداکاران زحمتکش برگزار کننده هفته المپیک تقدیر و تشکر کنم.

در این مراسم برای کودکان برنامه های موسیقی، نقاشی ،عکس ،بازی با توپ ،طناب کشی و...در نظر گرفته شده و به تمامی کودکان هدایی به مناسب هقته المپیک اهدا شد.
دوست محمدی نائب رئیس فدراسیون همگانی ،معماری دبیر، آذربرزین مسئول انجمن ورزش و کودکان و جمعی از مسئولان کمیته ملی المپیک و قهرمانان نیز حضور داشتند.

۶ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.