استفاده از سگ های پلیس برای تامین امنیت پاریس 2024

استفاده از سگ های پلیس برای تامین امنیت پاریس 2024

دولت فرانسه اطمینان می دهد که امنیت در زمان آغاز المپیک پاریس برقرار خواهد بود. با این حال، نگرانی‌ها در مورد در دسترس بودن کافی سگ هایی که قادر به استشمام مواد مخدر، سلاح‌ها و مواد منفجره باشند، وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید د گیمز، به گفته فابریس دکمان، معاون مدیر مرکز ملی آموزش سگ پلیس در فرانسه، واقع در جنوب شرقی پاریس، هدف رسیدگی به کمبود سگ‌های آموزش‌دیده در یک "بازار تا حدودی متشنج" است. مرکز ملی آموزش سگ پلیس معمولاً 160 سگ در سال دریافت می کند، اما تنها 120 سگ را نگهداری می نماید.
 با برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک ، فابریس دکمان گفته است : "سرعت خود را افزایش داده ایم.". سگ پلیس آموزش میبیند تا مواد منفجره، مواد مخدر، اسلحه و پول را کشف نماید. گابریل عطال نخست وزیر اعلام کرد: "هوشیاری ما حداکثر، کامل و مطلق است. در طول بازی‌ها، زمانی که همه در پاریس خواهند بود، حتی بیشتر حضور دارند.
والری پکرس، رئیس منطقه و رئیس سیستم حمل و نقل عمومی پاریس، نگرانی های خود را با دولت در مورد کمبود واحدهای سگ پلیس مطرح کرد، زیرا انتظار می رود بیش از 10 میلیون تماشاگر در جریان بازی های المپیک از پاریس دیدن کنند.

۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.