قدردانی رئیس انجمن بین‌المللی کوراش از فدراسیون ووشو به دلیل مبارزه با دوپینگ/ حیدرفرمان: شاهد یک برنامه جدی در مورد کنترل دوپینگ از سوی کوراش ایران هستیم

قدردانی رئیس انجمن بین‌المللی کوراش از فدراسیون ووشو به دلیل مبارزه با دوپینگ/ حیدرفرمان: شاهد یک برنامه جدی در مورد کنترل دوپینگ از سوی کوراش ایران هستیم
رئیس انجمن بین‌المللی کوراش گفت: انجمن کوراش ایران در مبارزه با دوپینگ و دستیابی به ورزش جوانمردانه و پاک پیشرو بوده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون بین‌المللی کوراش با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از اقدامات صورت گرفته توسط این فدراسیون و انجمن کوراش فدراسیون ووشو در راستای مبارزه جدی و مصرانه با دوپینگ قدردانی به عمل آورد.
 
متن نامه رئیس انجمن بین‌المللی کوراش خطاب امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان به شرح زیر است:
 
"جناب آقای دکتر امیر صدیقی
رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران
با سلام
 
امیدواریم که حال شما خوب باشد. همانگونه که مستحضر هستید انجمن کوراش جمهوری اسلامی ایران و انجمن بین المللی کوراش از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۱، روابط پرباری با هم در زمینه توسعه ورزش داشته‌اند و روحیه همکاری و حمایت متقابل را تقویت کرده‌اند. در طول این دوره انجمن بین‌المللی کوراش برای اولین بار شاهد یک برنامه جدی و بنیادی در مورد کنترل دوپینگ از سوی آن سازمان بوده و حقیقتا می‌توانم بگویم که انجمن کوراش ایران در مبارزه با دوپینگ و دستیابی به ورزش جوانمردانه و پاک پیشرو بوده است. همچنین بسیار خوشحال هستیم که شاهد بودیم که تعداد زیادی شرکت کننده به ویژه مربیان ایرانی در سمینارهای آژانس بین المللی آزمایش و سنجش دوپینگ (ITA) در امسال بوده‌ایم.
 
امیدواریم که همچنان به انجام تست‌‌های خارج از زمان مسابقه از ورزشکاران خود ادامه دهید و به ترویج ورزش پاک و جوانمردانه همینطور ادامه دهید. اگر به کمک انجمن بین المللی کوراش یا آژانس بین المللی آزمایش و سنجش دوپینگ در. هر مقطعی نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.
 
با احترام
 
حیدر فرمان
 
رئیس انجمن بین المللی کوراش"
 
لازم به یادآوری است در سال ۲۰۲۳ با درخواست و هماهنگی فدراسیون ووشو و همکاری ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) تعداد ۹۴ ( ۴۱ خانم و ۵۶ آقا ) نمونه تست اخذ شده است که ۴۳ (۲۴ خانم و ۱۹ آقا ) مورد آن مربوط به کوراش بوده است. همچنین ۵۴ نمونه (۱۷ خانم و ۳۷ آقا ) از این تست‌ها برای ورزشکاران ووشو بوده است.
 
انتهای پیام/
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.