همایش مدال‌آوران پارالمپیکی برگزار شد

مایش مدال‌آوران پارالمپیکی از سئول تا پکن با حضور قهرمانان شش دوره بازی‌های پارالمپیک، خانواده‌های ایشان، محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در محل این فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت پارالمپیک ؛در ابتدای این مراسم امیر ماندگارفرد، سرپرست دبیر کمیته ملی پارالمپیک پیام « فیلیپ کریون »، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک را برای حاضران خواند.

پیام وی به این شرح است: « نخست اجازه فرمائید از کمیته ملی پارالمپیک ایران تشکر کرده و به ایشان به دلیل برپایی چنین مراسمی جهت قدردانی از قهرمانان پارالمپیک تبریک بگویم.

تمامی کسانی که در این مراسم هستید و متاسفانه آنهایی دیگر که در میان ما نیستند منشاء الهامی برای ما به حساب می‌آیند. در ماه سپتامبر کمیته بین المللی پارالمپیک برنامه تجلیل از قهرمانان پارالمپیک را در خلال بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن برگزار خواهد کرد.

خوشحال خواهیم شد چنانچه شما در این مراسم به ما ملحق شوید. از 1988 سئول که شما به این بازی‌ها گام گذاشته‌اید روز به روز پیشرفت کرده و امروز به یک قدرت تبدیل شده‌اید.

ایران در بازی‌های سئول هشت مدال ارزشمند از جمله چهار مدال طلا، نمایش خوبی را از خود برجای گذاشت. پرتابگران نیزه جواد عبدالله‌زاده و محمد هادی یاراحمدی، پرتابگر دیسک مختار نورافشان و تیم والیبال نشسته ایران در آن دوره موفق به کسب مدال طلا شدند.

سلطه ایران در والیبال نشسته به راستی اعجاب‌آور بوده است. کسب پنج مدال طلا در شش پارالمپیک یک دستاورد فوق العاده است. رقابت شما با بوسنی قطعا یکی از جذابیت‌های این پارالمپیک خواهد بود. در جایی که شما می خواهید ششمین مدال طلایی خود را کسب کنید.

در پایان مایلم از خرسندی خویش بگویم. از اینکه ایران بنا دارد بزرگترین کاروان ورزشی خود را با 90 ورزشکار به رقابت‌های پارالمپیک لندن اعزام کند ».
۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.