پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛سر مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته :سرعت پیشرفت تیراندازان ایرانی قابل ستایش است

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛سر مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته :سرعت پیشرفت تیراندازان ایرانی قابل ستایش است
تیم ملی تیراندازی در رشته های اهداف پروازی در حالی روزهای پایانی استراحت را طی می کنند که پس از آن باید خود را برای آخرین و مهمترین رقابت های سهمیه دار المپیکی در سطح آسیا آماده کنند.

لازلو ، سرمربی مجارستانی تیم ملی تیراندازی در رشته تفنگ با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : با پایان یافتن رقابت های جایزه بزرگ تهران ، تیراندازان تا روز جمعه 27 آبان به مدت یک هفته استراحت خواهند داشت   و پس از آن به اردو دعوت می شوند .

وی در خصوص اردوهای برون مرزی و مسابقات تدارکاتی  پیش از رقابت های آسیایی دوحه اظهار داشت : باتوجه به عدم موافقت  جهت حضور در مسابقات بین المللی   لوکزامبورگ در حل حاضر برنامه ای  تا زمان اعزام به این مسابقات در دست نداریم .

وی ادامه داد : حضور در مسابقات بین المللی لوکزامبورگ مسلما تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم بود که با از دست دادن آن به اردوهای داخلی و تمرینات ادامه می دهیم .

سرمربی تیم ملی تیراندازی – تفنگ با اشاره به شروع مسابقات آسیایی دوحه در 22 دی ماه افزود : تیم ملی برای آمادگی هر چه بیشتر در این مسابقات تا زمان اعزام اردوی داخلی را ادامه می دهد .

لازلو در پاسخ به توانائیهای تیراندازان ایرانی خاطر نشان کرد : اگرچه  تیراندازان آقا در مقایسه با بانوان به زمان بیشتری احتیاج دارند ولی در مجموع پیشرفت تیراندازان با توجه به سهمیه های بدست آمده قابل ستایش است .

وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد تیراندازان رشته تفنگ گفت : ما در تلاشیم  تا در آخرین رقابت باقی مانده سهمیه های بیشتری کسب نمائیم .

۲۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.