پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (161)؛در جلسه کمیته تدارکاتی مطرح شد؛تاکید افشارزاده بر سرکشیهای دقیق و منظم از اردوهای آماده سازی تیمهای اعزامی به المپیک لندن

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (161)؛در جلسه کمیته تدارکاتی مطرح شد؛تاکید افشارزاده بر سرکشیهای دقیق و منظم از اردوهای آماده سازی تیمهای اعزامی به المپیک لندن
عصر روز گذشته جلسه کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک با حضور افشار زاده دبیر کل در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست بهرام افشارزاده ضمن تاکید بر حضور قدرتمندانه ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپیک لندن عنوان داشت هدف از برگزاری چنین جلساتی، هماهنگی هر چه بیشتر کمیته های آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک و بررسی وضعیت موجود در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت تیم های ملی کشورمان است.

در این نشست مسائل مالی ،پزشکی، علمی، سنجش و اندازه گیری فرهنگی و روانشناسی توسط مسئولین کمیته های مربوطه ارائه شده و پیش بینی شد تا ایران بتواند 40 تا 45 سهمیه برای حضور در بازیهای المپیک لندن کسب کند.

در خاتمه این نشست بنا بر تاکیدات مجدد دبیر کل کمیته ملی المپیک مبنی بر نظارات دقیق بر روند آماده سازی تیمهای ملی کشورمان مقرر شد تا ناظر کمیته در فدراسیونها فعال تر شده و سرکشی به اردوهای تیم ملی شکل جدی تری ادامه یابد.

این نشست با ریاست بهرام افشار زاده دبیر کل ،ارشدی معاون امور اداری و مالی کمیته،رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی،پورکاظمی،برجسته،سررشته و خبیری برگزار شد.
۱۰ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.