به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان-سنگاپور؛صمیمی:این نوجوانان در صورت حمایت می توانند در آینده مدال کسب کنند

محمدرضا وظیفه دوست ، تنها نماینده دوومیدانی کشورمان در ماده پرش ارتفاع در حالی به کسب عنوان سومی در گروه B رضایت داد که اسم وی چندین بار از بلندگوهای میدان مسابقه به عنوان دونده خوش تکنیک تکرار گردید.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک ؛ داوود صمیمی،  مربی محمدرضا وظیفه دوست  ضمن اعلام رضایت از رکورد بدست آمده توسط تنها نماینده دوومیدانی کشورمان در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان افزود: حضور محمد رضا برای اولین بار در عظیم ترین رویدادورزشی دنیا  و کسب سهمیه درآن بیش از هرچیز برای ما اهمیت داشت که خوشبختانه نتیجه حاصله نیز ما را به آینده امیدوار کرد .

صمیمی در ادامه خاطر نشان کرد که محمد رضا در اولین مسابقه خود با توجه به فقدان تجربه حضور بین المللی و عدم آشنایی با  چنین مسابقاتی از لحاظ روحی و روانی در فشار قرار داشت که پس از گذشت 3 روز و آشنایی با محیط با بهترین وضعیت روحی در مسابقات فینال حاضر شد که باعث شگفتی مسئولین مسابقات گردید.

 وی در ادامه ضمن اشاره به کسب عنوان سومی وظیفه دوست درگروه   خود افزود: باید تا بعدازظهر امروز منتظر بمانیم تا رقابت ورزشکاران در فینال گروه(   A  )مسابقات پرش ارتفاع برگزار شود تا عنوان ملی پوش ما  در المپیک نوجوان مشخص شود.البته تا این لحظه عنوان نهم او در ماده پرش ارتفاع المپیک نوجوانان مشخص شده است.

داوود صمیمی با اشاره به سطح بسیار بالای مسابقات از لحاظ کیفی  ، رکوردهای بدست آمده در بازیهای نوجوانان را در حد بزرگسالان ملی پوش کشورمان ارزیابی کرد و افزود سطح فنی مسابقات بسیار فراتر از تصور ما بود .

صمیمی  در خاتمه  پس از جمع بندی نتایج بدست آمده این بازیها ، از  پتانسیل محمدرضا وظیفه دوست برای کسب مقامهای عالی تر در این رشته یاد کرد و خاطر نشان کرد که در صورت حمایت  های لازم  این نوجوان  توانایی قهرمان در رقابتهای مهم دیگر را دارد.
۳۰ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.