دومین جلسه کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک و به ریاست سیدشمسالدین حسینی رئیس و سایر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست که با بررسی راهکارهای پیشنهادی راه اندازی تلویزیون اینترنتی المپیک ایران و نحوه درآمدزایی از آن و با حضور ارائه دهندگان این طرح آغاز گردید، حمیدرضا تیموری و خداداد غریب پور از اعضای کمیسیون به اعلام نقطه نظرات نظرات خود در این خصوص پرداختند و سپس سیدشمس الدین حسینی با اشاره به لزوم راه اندازی چنین بازوی رسانه ای به عنوان یکی از ابزارهای محوری بازاریابی کمیته، افزود: این اقدام باید با اولویت بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام بپذیرد و در این خصوص اگر اشخاصی دارای سابقه موفق بوده و واجد صلاحیت باشند، این طرح را به صورت مشارکتی با این اشخاص پیش خواهیم برد.
در ادامه این نشست، فرشته ضرابیه عضو کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی با اشاره به ظرفیت درآمدزایی که املاک در اختیار کمیته می توانند داشته باشند، مولدسازی املاک متعلق به کمیته را یکی از اولویتهای اصلی کمیسیون دانست و نسبت به ارائه پیشنهادات اجرایی در خصوص نحوه مولدسازی این املاک اقدام و مقرر گردید پیشنهادات تکمیلی در جلسه آتی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.
طراحی بسته محصول مشترک کمیته ملی المپیک با بانکهای تجاری از دیگر طرح های مورد بررسی در این نشست کمیسیون بود که توسط محمدجواد خانپور دبیر کمیسیون اقتصادی کمیته ملی ارائه گردید و تعدادی از اعضای کمیسیون از جمله آقایان محمود شایان مدیرعامل بانک صنعت و معدن و میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران نسبت به طرح ایده ها و نظرات خود پرداختند و با تصمیم رئیس کمیسیون مقرر شد این موضوع نیز با ارائه پیشنهادات تکمیلی اعضاء در نشست آتی کمیسیون جمع بندی شود.
طراحی و تدوین برنامه اقتصادی و درآمدزایی کمیته ملی المپیک توسط یک تیم مشاور متخصص از دیگر مباحث مطرح شده توسط رئیس کمیسیون بود که با تاکید رئیس و دبیرکل کمیته مقرر گردید با هماهنگی دبیرخانه کمیسیون پیگیری گردد.
در انتهای این نشست حکم انتصاب آقای میثم مظفر به عنوان عضو کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک توسط محمود خسروی وفا و سیدشمس الدین حسینی به وی اعطاء شد.