برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش

برگزاری چهاردهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش

چهاردهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش بعدازظهر یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای جلسه دو میهمان از دانشگاه الزهرا خانم دکتر رهاوی؛رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و خانم دکتر اتقیا؛ معاون دانشکده به تشریح همایش بین المللی ورزش زنان پرداختند. همایشی که مقرر است در آبان ماه سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار گردد.
در این جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون موضوعات همایش مقرر گردید کارگاه آموزشی «حفاظت از ورزشکاران » از سوی کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک اداره شود.
در ادامه سرکار خانم دکتر معصومی ، کارشناس آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک ، ارائه گزارشی از حضور در دوره آموزشی انتقال شغلی ورزشکاران که از سوی IOC به دو شکل حضوری (در کشور سوئیس) و غیر حضوری (به صورت آنلاین) برگزار گردیده بود پرداختند.
در ادامه اهم برنامه های کمیسیون زنان و ورزش در سال جاری مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت و خانم فریدار ، دبیرکمیسیون ضمن ارایه عناوین برنامه آموزشی سال جاری کمیسیون اظهار داشتند که برنامه ها با کمک مدیریت سولیداریتی انجام می پذیرد؛ و سپس خانم دکتر فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس کمیسیون زنان  و ورزش به تشریح سه برنامه آموزشی به شرح ذیل پرداختند:
1-دوره تربیت سفیران ورزشی ، بصورت کارگاهی و آشنایی با ارزش های المپیک ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان ورزشکار در 8 منطقه کشور
2-کارگاه آموزشی بررسی چالش های ورزشکاران، مربیان ، و مسئولین فدراسیون های ورزشی
3-مدیریت و رهبری زنان در حوزه مدیران و ورزشکاران استان ها و هیات های ورزشی  استان ها به شکل منطقه ای ، در  8 منطقه کشور
نظرات اعضا به اختصاص کامل برنامه آموزشی ویژه زنان و همچنین حمایت از آموزش منابع انسانی فعال در ورزش استان های کشور بود .
در ادامه آقای دکتر اکبری به تشریح برنامه همایش ملی زن و ورزش پرداختند و حوزه های مختلف فعالیت همایش را با عناوین و موضوعات مورد توجه اعلام نمودند و مقرر گردید نظرات اعضا در هر بخش به دبیرخانه همایش اعلام گردد.
تجلیل از تاثیرگذاران ورزش زنان موضوع پایانی کمیسیون بود که از سوی خانم فرهادی زاد مطرح و مقرر گردید در دومین مراسم تجلیل به حوزه های مختلف فعالیت ورزش زنان در دستور کار قرار گیرد و برای تهیه پروپوزال طرح ، سرکار خانم دکتر شهبازی و سرکار خانم دکتر مرجان میرزایی همکاری لازم با کمیسیون را داشته باشند .
مهین فرهادی زاد، طاهره طاهریان، مریم کاظمی پور، فریده شجاعی ، الهه عرب عامری ، مرجان میرزایی ، مریم وطن دوست ، معصومه شهبازی، ناهید ایروانی، سارامهرانی، الهه احمدی،  انسیه ورزنده،مریم فریدار و آقای حسین اکبری یزدی و با حضور مهمانان خانم ها رزا رهاوی، ناهید اتقیا و زینب معصومی در این نشست حضور داشتند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.