رئیس فدراسیون سوار کاری:استفاده حداکثری امکانات ورزشی توجه ویژه به رده پایه با هدف استعدیابی و همگانی را می طلبد

رئیس فدراسیون سوار کاری:استفاده حداکثری امکانات ورزشی توجه ویژه به رده پایه با هدف استعدیابی و همگانی را می طلبد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون سوارکاری،محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری در بازدید از مجموعه سوارکاری محک  و گفتگو با مسوولان ومربیان این فضای ورزشی به ظرفیت های بالای این مجموعه اشاره و گفت:باشگاه محک جز باشگاه های بسیار خوب در شهر ورامین و یکی از باشگاه های برتر شرق تهران است.

وی با بیان اینکه این باشگاه مانژ سرپوشیده بسیار مناسبی دارد که می توان در آن مسابقات را به صورت استاندارد برگزار کرد بیان داشت :هتل مناسبی در این باشگاه احداث شده که می توان در آن میزبان سوارکاران،مدرسان،کادر فنی  و سوارکاران بین المللی بود.

وی مجموعه سوارکاری محک را محل بسیار مناسبی جهت برگزاری رویداد های بین المللی عنوان کرد و اظهار داشت:در این باشگاه با معماری فوق العاده خاص، معماری کشور عزیزمان به نمایش گذاشته شده و استفاده از گل آرایی کم نظیر در آن  را در کمتر باشگاهی در دنیا میبینیم.

وی وجود اصطبل ها و دستگاه های مناسب را ازدیگر نکات مثبت این باشگاه عنوان کرد وگفت :خوشبختانه مانژ روباز توسط مسئولین باشگاه در حال احداث است و فضاهای مانژ روباز مشخص شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به فضای مناسب هتل و  رستوران  بین مانژ تمرین و مانژمسابقه  افزود:امکان میزبانی مسابقات بین المللی در این مجموعه وجود دارد  و مجموعه محک به راحتی می تواند صد باکس مهمان را در اختیار سوارکاران قرار دهد.

رییس فدراسیون سوارکاری افزود:از مزیت های دیگر مجموعه محک این است که در صورت برگزاری تورهای چند روزه امکانات رفاهی در این فضا در مدت مسابقه مهیا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:فدراسیون سوارکاری می تواند از ظرفیت های این مجموعه در جهت برگزاری جام ها،میزبانی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده کند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.