فرانسه شریک احیای کمپانی امنیت سایبری حامی المپیک

فرانسه شریک احیای کمپانی امنیت سایبری حامی المپیک

با 50 میلیون یورو وام اینگونه دولت فرانسه در تلاش است تا به Atos، شریک داده‌های خود و شرکت مسئول امنیت سایبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کمک کند تا از بدهی‌های خود خلاص شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از بلومبرگ، دولت فرانسه به کمک Atos، شریک داده و ارائه‌دهنده امنیت سایبری خود برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس آمده است و این نجات شامل وام 50 میلیون یورویی است.
آتوس به نوبه خود تاکید کرده است که مشکلات مالی آن بر عملکردش در طول بازی ها تأثیری نخواهد گذاشت. این ابر کمپانی از سال 2002 شریک فناوری اطلاعات بازی ها بوده است. امسال، Atos بیش از سیصدهزار اعتبار برای رویدادها را مدیریت می کند. همچنین امنیت سایبری را برای سیستم های داده و فناوری فراهم می کند و حدود 300 کارمند دارد.
 امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، طی ماه جاری اعلام کرد که برخی در تلاشند تا از طریق یک کمپین اطلاعات نادرست، بازی های پاریس را تضعیف کنند. نگرانی های زیادی در مورد فناوری و حملات سایبری احتمالی به این دلیل و بسیاری دلایل دیگر وجود دارد. وام فرانسوی ها به Atos، که توسط خبرگزاری فرانسه گزارش شده، بخشی از بسته اضطراری 450 میلیون یورویی است که روز سه‌شنبه برای سرپا نگه داشتن این شرکت رونمایی شد، در حالی که این کمپانی تلاش می‌کند تا جولای بیش از 2/1 میلیارد یورو سرمایه تازه جذب کند .
 همانطور که توسط Marketscreener گزارش شده است، برونو لومر وزیر دارایی فرانسه سه شنبه گذشته به روزنامه Les Echos گفت که "دولت فرانسه برای حمایت از فعالیت های Atos و ده ها هزار شغلی که گروه خدمات IT مشکل دار استخدام می کند،آماده خواهد بود."


۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.