دست و دلبازی فدراسیون جهانی دومیدانی برای مدال آوران المپیک پاریس

دست و دلبازی فدراسیون جهانی دومیدانی برای مدال آوران المپیک پاریس

فدراسیون جهانی دومیدانی، ورزش شماره 1 در چشم انداز المپیک، اعلام کرد که به مدال آوران طلا در بازی های پاریس جایزه نقدی پرداخت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از گاردین، کل مبلغ جایزه حدود دو و نیم میلیون دلار است که برندگان در هر یک از رشته/ مسابقه دو و میدانی هر یک 50 هزار دلار دریافت خواهند کرد. تیم های امدادی 50 هزار دلار را تقسیم خواهند کرد. با شروع در لس آنجلس در سال 2028، به مدال آوران نقره و برنز نیز مبالغی پرداخت می شود.
به گفته سباستین کو، رئیس دوومیدانی جهانی، این تصمیم گواهی بر سهم ورزشکاران دوومیدانی است که عملکرد آنها "میلیاردها چشم" را به برنامه های تلویزیونی المپیک جلب می کند.
 کو گفت: "فکر نمی‌کنم این موضوع با مفهومی که کمیته بین‌المللی المپیک اغلب درباره آن صحبت می‌کند، که به رسمیت شناختن تلاش‌هایی که رقبای ما برای موفقیت کلی بازی‌ها انجام می‌دهند، مغایرت داشته باشد."
 کو در پاسخ به این سوال که آیا باید زودتر به IOC اطلاع داده می‌شد، گفت: "این موضوع مربوط به ورزش است. تنها چیزی که IOC همیشه به رسمیت شناخته است، اولویت فدراسیون‌های بین‌المللی برای شکل‌دهی آینده‌شان است."


۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.