موافقت آیبا با راه اندازی تشکیلات حرفه ای بوکس

موافقت آیبا با راه اندازی تشکیلات حرفه ای بوکس

حداقل هفت عضو، از جمله حداقل یک بوکسور فعال یا با سابقه یا مربی با تجربه در هر دو بوکس آماتور و حرفه ای، در خصوص راه اندازی تشکیلات حرفه ای بوکس حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اینساید د گیمز، هیئت رئیسه انجمن بین المللی بوکس  به اتفاق آرا تشکیل اولین کمیته بوکس حرفه ای این نهاد را تصویب کرد. فراخوان نامزدها نیز اکنون در حال انجام است. این سازمان به دنبال مناسب ترین اعضا برای این گروه تازه تاسیس خواهدبود.
کمیته مزبور متشکل از حداقل یک بوکسور و مربی فعال یا با سابقه در هر دو رشته بوکس آماتور و حرفه ای شرکت کرده باشد و حداقل یک نماینده فنی یا مسئول با تجربه در هر دو رشته بوکس آماتور و حرفه ای به تایید هیئت رئیسه IBA (آیبا)خواهد بود. ا
ین نهاد بین المللی همچنین به دنبال حداقل یک توسعه دهنده فعال یا با سابقه با مجوز لازم یا واسطه برای پیوستن به کمیته است که زمینه های مختلف لازم برای سازماندهی رویدادهای بوکس را پوشش می دهد. در کل کمیته بوکس حرفه ای IBA حداقل هفت عضو خواهد داشت. نقش کمیته حرفه‌ای بوکس حمایت از برنامه "شب قهرمانان IBA"، ارائه موارد تخصصی در زمینه بوکس حرفه‌ای، به‌ویژه در زمینه راه اندازی مسابقات و نظارت و توسعه قوانین فنی و رقابتی برای تسهیل وضعیت بوکسورها خواهد بود.
 این کمیته همچنین مسئول نظارت بر پروژه های جدید مانند رابطین مروج قاره ای خواهد بود. هدف نهاد جدید که توسط هیئت رئیسه تصویب شده است، ارتقای کیفیت رویدادها و غنی سازی آنها با تجربه متخصصانی است که این کمیته را تشکیل می دهند.


۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.