نیروی نظامی خارجی برای تامین امنیت پاریس 2024

نیروی نظامی خارجی برای تامین امنیت پاریس 2024

وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد که چندین کشور پرسنل نظامی خود را برای تقویت امنیت بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای به فرانسه می‌فرستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آسوشیتدپرس، امنیت بازی های المپیک تنها یک دغدغه ملی نیست و در دنیای پرتلاطم امروز، ابعاد بین المللی به خود گرفته است. جنگ ها، حملات تروریستی، و دیگر درگیری طولانی مدت، قحطی، مهاجران غیرقانونی و انبوهی از مشکلات متعدد جهان را آزار می دهد. المپیک پیش رو که در اروپای مرکزی برگزار می شود پیچیدگی بیشتری دارد ، جایی که مشکلات اهمیت خاص خود و نیاز به رسیدگی دارند. افسران پلیس و سگ های کشورهای دیگر امنیت بازی های پاریس را تقویت خواهند کرد، واقعیتی که توسط وزارت دفاع فرانسه تایید شده است
. برخی کشورها، از جمله لهستان، پرسنل نظامی را برای کمک به امنیت به فرانسه می فرستند. پس از حمله هفته گذشته به سالن کنسرت در مسکو که منجر به کشته شدن حداقل 143 نفر شد، کشور میزبان سطح هشدار امنیتی خود را به حداکثر رسانده است.
 وزارت کشور فرانسه گفت: "چند کشور خارجی ما را در زمینه‌های حیاتی، مانند رسیدگی به سگ‌ها، جایی که نیازها قابل توجه است، تقویت خواهند کرد". یکی از مقامات وزارت کشور فرانسه به شرط ناشناس ماندن گفت به طور جداگانه پاریس در ژانویه از 46 متحد خود خواسته بود که 2185 نیروی کمکی اضافی پلیس بفرستند.
وی گفت: "این یک گام استاندارد برای کشورهای میزبان قبل از سازماندهی رویدادهای مهم است." همان منبع توضیح داد که چنین اقداماتی برای این نوع رویدادها رایج است و پلیس فرانسه هم در زمینه مسائل امنیتی در جام جهانی 2022 قطر نیز همکاری داشته است.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.