مقصد شعله المپیک در نزدیکی موزه لوور

مقصد شعله المپیک در نزدیکی موزه لوور

همانطور که برخی در ماه های اخیر گمانه زنی می شد، شعله المپیک در باغ تویلری در مقابل موزه نمادین لوور و نه در نزدیکی برج ایفل خواهد سوخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت استاراسپرت، اسرار سومین دوره بازی های المپیک که در پایتخت فرانسه برگزار می شود بالاخره فاش شد. شعله، نماد بازی‌های پاریس 2024، در باغ تویلری، در مقابل موزه نمادین لوور می‌سوزد. این پارک که در سال 1664 توسط پادشاه خورشید، لوئی چهاردهم طراحی شد، ارتباط نزدیکی با خانواده سلطنتی فرانسه و انقلاب 1789 دارد. تصمیم برای قرار دادن مشعلدان المپیک در نقطه توریستی در مرکز شهر "چند هفته پیش" اتخاذ شد.
به نقل از یک منبع ناشناس: "دلیل انتخاب این منطقه این است که تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم، انتخاب اول بود. گمانه زنی هایی مبنی بر قرار دادن شعله بر روی برج ایفل وجود داشت، در حالی که سازمان دهندگان نیز در نظر داشتند آن را در حیاط موزه لوور قرار دهند، هرچند در نهایت، شعله در مجاورت بزرگترین موزه جهان خواهد بود.
از آنجاییکه امنیت بازی ها یکی از دغدغه های اصلی محسوب می شود؛ تویلری منطقه ای است که امن کردن آن دشوار نخواهد بود. برای محافظت از شعله و مردمی که برای دیدن نماد بازی های المپیک در باغ ها می آیند، نگهبانی 24 ساعته وجود خواهد داشت.


۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.