بازسازی سبک زندگی پاریسی ها همگام با سیستم حمل و نقل المپیک

بازسازی سبک زندگی پاریسی ها همگام با سیستم حمل و نقل المپیک

 سیستم حمل و نقل عمومی اشباع شده، مانند آنچه در بازی های المپیک 2024 پاریس انتظار می رود، بر عادات پاریسی ها تأثیر خواهد گذاشت. آنها باید روال خود را تغییر دهند و به روش های مختلف سفر کنند. دورکاری یک جایگزین برای کسانی خواهد بود که توانایی پرداخت آن را دارند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید د گیمز،  گزینه هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، دورکاری. یا به سادگی فرار از شهر. ساکنان منطقه پاریس در حال بررسی راهبردهایی برای انطباق با سیستم حمل و نقل عمومی هستند که انتظار می‌رود در طول بازی‌های المپیک کاملا اشباع شود، اما بسیاری از آنها تجملاتی برای در نظر گرفتن این جایگزین‌ها ندارند. حتی اگر بخواهند، ممکن است بسیاری نتوانند در طول بازی ها خود را با شیوه زندگی متفاوت وفق دهند.
"از کمی راه رفتن نترسید، برای سلامتی شما مفید است". این اظهارات والری پکرس، رئیس منطقه ایل دوفرانس، در هنگام ارائه طرح تفصیلی حمل و نقل بازی های المپیک باعث تعجب شد. جناح سیاسی چپگرای فرانسه او را به بی اطلاعی از وضعیت ساکنان حومه پایتخت متهم کردند. آنها مجبورند در غیاب حمل و نقل عمومی موثر، رفت و آمدهای طولانی را با گزینه های ناچیزی تحمل کنند. با این حال، پکرس گفت: "یک سوم بازدیدکنندگان در طول بازی ها بین 25 تا 35 سال سن خواهند داشت. بنابراین گاهی اوقات می توانند سفر خود را با پیاده روی طولانی تر کنند."
برای کاربران حمل و نقل عمومی، با انتظارهای طولانی و خطر تاخیر به دلیل شلوغی خطوط وضعیت گیج کننده خواهد بود،. خط 10 مترو یکی از نقاط مهم است. از میان مناطق مسکونی پاریس می گذرد و به منطقه شیک بولون-بیلانکورت ختم می شود.


۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.