باخ: هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد تحول در ورزش را دارد

باخ: هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد تحول در ورزش را دارد

رئیس IOC در جریان سفر به فیجی برای مجمع عمومی کمیته های ملی المپیک اقیانوسیه خاطرنشان ساخت که دیجیتالی شدن، ورزش های الکترونیکی و هوش مصنوعی "بزرگترین چالش ها" هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، رئیس کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ در مجمع عمومی المپیک اقیانوسیه در فیجی سخنرانی کرد. او مورد استقبال رابین میچل، رئیس کمیته ملی المپیک اقیانوسیه که عضو هیئت اجرایی IOC نیز هست، قرار گرفت. نمایندگان 17 کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشتند که دیجیتالی شدن موضوع اصلی سخنرانی وی بود.
باخ خاطرنشان ساخت که این موضوع مهم ترین چالش و فرصت برای دنیای ورزش خواهد بود، زیرا جهان را تغییر خواهد داد. ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌های ویدیویی و همچنین هوش مصنوعی، دو حوزه خاص بودند که رئیس IOC بر آن تاکید کرد.
باخ توضیح داد که "ما نمی توانیم 3 میلیارد نفر را که با این بازی ها آشنا هستند نادیده بگیریم". رئیس IOC به مجمع عمومی اطلاع داد که از کمیسیون ورزش کمیته بین المللی المپیک خواسته است تا در مورد ایجاد بازی های ورزشی المپیک مطالعه کند. کمیسیون هنوز در مرحله مطالعه است، اما احتمالات زیادی برای اعلام این خبر به زودی وجود دارد.


۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.