اختلاف حقوق و دستمزدی در پاریس 2024

اختلاف حقوق و دستمزدی در پاریس 2024

کمیته سازماندهی بازی های المپیک و پارالمپیک اعلام کرد، حقوق و دستمزد پاریس 2024 از زمان ارائه پیشنهاد بیش از صد میلیون یورو افزایش و به 584 میلیون یورو رسیده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از رویترز، رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس، تونی استنگوئه، پس از سوالات نمایندگان مجلس در این خصوص افزایش حقوق و دستمزد این کمیته را توجیه کرد.
وی در جلسه استماع کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: "میزان حقوق و دستمزد در حال حاضر 584 میلیون یورو است که 13 درصد بودجه کمیته را شامل می شود که نسبت به آخرین کمیته برگزاری بازی ها و بسیاری از شرکت ها بسیار کمتر است".دیگر اعضاء کمیته حقوق و دستمزد، از تونی استنگوئه در خصوص افزایش بیش از 100 میلیون یورویی حقوق و دستمزد و در مورد افزایش اخیر حقوق 45000 یورو بر اساس دریافتی سالانه 155000 یورو سوال کردند.
دادستان مالی ملی در اوایل سال جاری تحقیقاتی را درباره شرایط دستمزد تونی استنگوئه نیز آغاز کرده بود. وی ادامه داد: "آنچه از این تیم خواسته می شود انجام کاری است که هرگز در این کشور انجام نشده است. این کار توسط کارشناسانی انجام شده است که جدول حقوق و دستمزد را تایید کرده اند. کمیته پاداش "مستقل" است".
استنگوئه تاکید کرد: "ما باید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی افراد را جذب کنیم و باید آنها را تا زمان برگزاری نگه داریم". او همچنین به وجود چهار رشته ورزشی جدید در بازی‌های پاریس، برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر  و تورم اشاره کرد و درباره افزایش دستمزد اخیر «یا دلایل برابری دستمزد» توضیح داد.


۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.