ضرورت غربالگری امنیتی در سیستم پاریس 2024

ضرورت غربالگری امنیتی در سیستم پاریس 2024

جرالد دارونین وزیر امنیت فرانسه گفت: "250 نفر اخراج شده اند و هیچ مکان امن تری در جهان وجود نخواهد داشت. یک میلیون نفر غربالگری می شوند که از این تعداد تاکنون 89 هزار نفر غربالگری شده اند و 20 هزار نفر دیگر هم اکنون تحت نظر هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، امنیت بازی های المپیک همچنان اولویت اصلی مقامات فرانسوی است. ژرالد دارونین، وزیر امنیت فرانسه، روز یکشنبه 10 مارس به نقل از روزنامه لوژورنال دو دیمانش گفت: "کارکنان امنیتی در حال غربالگری هستند و 250 نفر در حال حاضر اخراج شده اند." پاریس یکی از کانون های جهان در تابستان امسال خواهد بود. میزبان تعدادی از رویدادهای بین المللی خواهد بود. علاوه بر المپیک، تور دو فرانس و مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در کشور همسایه آلمان نیز برگزار می شود. همه این موضوعات به این معنی است که فرانسه در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

 درمانین افزود در نتیجه، محافظان امنیتی خصوصی در کنار نگهبانان عمومی مستقر می گردند که دارای نشان دسترسی شخصی خواهند بود و همه آنها تحت بررسی قبلی قرار خواهند گرفت. این رویه توسط سرویس ملی امنیت اداری انجام خواهد شد. بر اساس گزارش لوژورنال دو، وزیر تاکید کرده است: "مطالعات، تجزیه و تحلیل و غربالگری روی یک میلیون نفر انجام خواهد شد که بر روی 89000 نفر قبلا انجام شده است. اگر غربالگری ها انجام نشود، کارت دسترسی وجود نخواهد داشت". یکی دیگر از تاکتیک های عملیات جامع امنیتی، ردیابی و نظارت روزانه افراد است. او توضیح داد: 20 هزار نفر توسط سرویس های مخفی تحت نظر هستند. همه آنها در فرانسه نیستند.".

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.