نشست کمیته های المپیک اروپا برای اعمال تغییرات جدی

نشست کمیته های المپیک اروپا برای اعمال تغییرات جدی

کمیته های المپیک اروپا EOC تعهد خود را به ورزش ایمن و برابری جنسیتی در یک کنفرانس سه روزه با گرد هم آوردن 24 کمیته ملی المپیک در بروکسل از 6 تا 8 مارس تقویت کردند. 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، ریاست این رویداد را آناماری فلپس، عضو کمیته اجرایی EOC و رئیس کمیسیون برابری جنسیتی، تنوع و شمولیت بر عهده داشت. این سازمان با مشارکت دفتر اتحادیه اروپا، کمیته بین المللی المپیک، کمیته ملی المپیک بلژیک و The Well HQ، یک سازمان پیشرو در زمینه سلامت زنان، سازماندهی شده است.

در این نشست بر این موضوع تمرکز گردید که حفاظت در زمینه برابری جنسیتی و چگونگی درک بهتر از سلامت زنان در سازمان های ورزشی می تواند به ایجاد تغییرات مثبت کمک نماید. پس از سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های عملی و بحث‌های گروهی در دو روز نخست، روز سوم رویداد به عنوان کنفرانس پایانی پروژه بر موضوع راهنمای دستیابی به رهبری برابرتر در ورزش (GAMES) با بودجه Erasmus و توسط اتحادیه اروپا و کمیته های المپیک اروپا اجرا گردید.

آناماری فلپس، رئیس کمیسیون برابری جنسیتی، تنوع و شمولیت ، بر اهمیت کنفرانس در تقویت همکاری و به اشتراک گذاری بهترین تجربیات بین کمیته ها تاکید کرد و از کمیته المپیک اروپا و کمیته ملی المپیک بلژیک برای آینده نگری آنها در میزبانی این رویداد تقدیر کرد.

 

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.