با هدف حضور در مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه تیمی المپیک: آغاز اردوی سابریست ها در آکادمی ملی المپیک

با هدف حضور در مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه تیمی المپیک: آغاز اردوی سابریست ها در آکادمی ملی المپیک

اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که هفته آینده مسابقات کسب سهمیه تیمی المپیک را پیش رو دارند، از صبح امروز اردوی آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، مصطفی عطایی مربی بدنساز این تیم در خصوص اردوی مذکور گفت: پس از یک ماراتن یکساله که منجر به کسب سهمیه المپیک علی پاکدامن در بخش انفرادی شد، سابریست های ملی پوش نیز امتیارات خوبی را در بخش تیمی کسب کرده اند که به امید خدا در مسابقات پیش‌رو، حضور تیمی سابر نیز در المپیک پاریس قطعی خواهد شد.
وی افزود: طبق قوانین و در صورت کسب سهمیه تیمی، ملی پوشان تیم ملی سابر در بخش انفرادی هم می‌توانند به صورت کامل در پاریس حضور یابند. هر کشور در بخش انفرادی حداکثر 3 نماینده در المپیک خواهد داشت.
عطایی در ادامه گفت: این مرحله از اردوهای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، تا روز اعزام به پادوا ایتالیا محل برگزاری مسابقات جام جهانی این رشته ورزشی که از امتیاز کسب سهمیه المپیک نیز برخوردار است ادامه خواهد  داشت.
مربی بدنساز تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان اظهار داشت: علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر، محمد فتوحی، نیما زاهدی و احمد شهمیری اعضای این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند که از این بین، پاکدامن، رهبری، فتوحی و باهر در مسابقات جام جهانی حضور خواهند یافت.
گفتنی است محمد اسماعیلی از اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه که 8 اردیبهشت ماه مسابقات کسب سهمیه المپیک در امارات را پیش رو دارد صبح امروز در کنار ملی پوشان سابر به تمرینات بدنسازی پرداخت.   
مسابقات جام جهانی پادوا ایتالیا از 11 اسفندماه آغاز خواهد شد.

۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.