آموزش ورزش پاک المپیک، دستورالعمل پاریس 2024

آموزش ورزش پاک المپیک، دستورالعمل پاریس 2024

"راهنمای آموزش ورزش پاک" برای بازی های المپیک 2024 پاریس، منبعی است که با مشارکت کمیته بین المللی المپیک  و با حمایت آژانس جهانی ضد دوپینگ برای استفاده کمیته های ملی المپیک توسعه یافته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، ورزشکاران و حامیان آنها باید به دانش لازم برای محافظت از خود در برابر دوپینگ مجهز باشند و به همین دلیل است که این راهنما برای کمک به کمیته های المپیک کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک آینده طراحی شده است تا ورزشکاران و پرسنل پشتیبانی،ورزشکاران  خود را در مورد آماده سازی برای ورزش های پاک آموزش دهند.
 کمیته ها با همکاری سازمان های ملی ضد دوپینگ و فدراسیون های ملی، مسئولیت ویژه ای در مورد رویدادهای مهم برای آموزش ورزشکاران انتخاب شده برای شرکت در بازی ها دارند.
استاندارد بین المللی WADA برای آموزش این اصل را ترویج می کند که ورزشکاران و پرسنل پشتیبانی آنها باید قبل از ورود به یک رویداد مهم آموزش های لازم را ببینند.
بنجامین کوهن، مدیر کل ITA، تاکید کرد: "تامین منابع آموزشی و فعالیت‌های قبل از بازی‌ها اقدامی مازاد برای اطمینان از رفاه همه ورزشکاران حاضر، افزایش آگاهی در مورد روش‌های کنترل دوپینگ و ایجاد یک پایه محکم برای بازی جوانمردانه برای پاریس است. ما از IOC و WADA برای حمایت ارزشمندشان در این ابتکار تشکر می کنیم و امیدواریم که کمیته ها این راهنما را در آماده سازی خود مفید بدانند."

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.