در پنجاه و ششمین سالروز درگذشت مرحوم تختی؛ دکتر هاشمی:تختی نمونه یک الگوی رفتاری است که همواره از سوی ورزشکاران مورد توجه بوده است

در پنجاه و ششمین سالروز درگذشت مرحوم تختی؛ دکتر هاشمی:تختی نمونه یک الگوی رفتاری است که همواره از سوی ورزشکاران مورد توجه بوده است

صبح امروز  دکترسید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در ابن بابویه در کنار دیگر مسئولین و اقشار ورزش کشور در مراسم گرامیداشت سالروز درگذشت مرحوم تختی  حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هر ساله در 17 دی ماه  بسیاری از مسئولین ،پیشکسوتان و علاقه مندان مرحوم تختی با حضور در ابن بابویه و مزار مرحوم تختی یاد و خاطر جهان پهلوان ورزش ایران را گرامی می دارند .
به همین منظور در ساعات اولیه صبح امروز دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته  ملی المپیک با حضور بر سر مزار مرحوم تختی یاد و خاطر این پهلوان مردمی و قهرمان افتخار آفرین ورزش کشور را گرامی داشته و با جمعی از پیشکسوتان رشته کشتی  و سایر رشته های ورزشی که در ابن بابویه حضور داشتند دیدار و گفتگو کرد.
دکتر هاشمی در حاشیه مراسم  بزرگداشت جهان پهلوان تختی اظهار داشت: تختی نه فقط به جامعه ورزش بلکه به ملت بزرگ ایران تعلق دارد و علاوه بر حوزه ورزش قهرمانی در سایر بخش ها با منش پهلوانی خدمت رسانده که هیچ وقت فراموش نشده و نخواهد شد  و به همین دلیل مراسم او از سوی مردم خود جوش و سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود  چرا که تختی یکی از کسانی است که جوانان و ورزشکاران ما بعد از مولا علی علیه السلام جوانمردی و فتوت را از او الگو گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: جدای از کسب مدال و افتخار آنچه  تا سالیان سال در اذهان مردم باقی می ماند منش پهلوانی و مردم داری یک قهرمان است و تختی نمونه مطلوب یک الگوی رفتاری است که همواره از سوی ورزشکاران کشورمان مورد توجه بوده است.


۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.