برگزاری نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک
دومین نشست کمیسیون صلح و ورزش در دوره جدید باحضور دکتر حمید قاسمی، دکتر طلوع کیان و اکثریت اعضاء در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با هدف بررسی برنامه‌های پیشنهادی و بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌ها، زمان و چگونگی اجرای آن تشکیل شد.
در ابتدای نشست دکتر قاسمی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو و سیاست‌های ابلاغی ارائه و با توجه به تاکید رئیس کمیته ملی المپیک مبنی بر ایفای نقش کمیسیون در پروژه‌های اجرایی به موازات ایفای نقش مشورتی خواستار توجه جدی اعضاء به این مسئله شدند در ادامه هر کدام ار اعضاء پیرامون موضوعات و برنامه‌ها پیشنهادی اعلام نظر نموده و پیشنهادات خود را نیز بیان کردند.
برگزاری نشست‌های تخصصی صلح و ورزش با رویکردهای فرهنگی، اجتماعی ، حقوقی و...، برگزاری جشنواره صلح و ورزش برای کودکان،  پیشنهاد همکاری در برگزاری جشنواره فیلم‌های ورزشی، برگزاری جشنواره هنری یا مطبوعاتی با موضوع صلح و ورزش، تهیه و انتشار کتاب، همایش بین المللی صلح و ورزش به صورت مجازی، جشنواره ایده‌های برتر برای صلح از طریق ورزش، جایزه ملی صلح، تدوین برنامه تربیت مربی صلح و توسعه، انتخاب و معرفی سفیران صلح و ورزش و تهیه بانک اطلاعات فعالین و صاحب نظران حوزه صلح و ورزش از مهمترین برنامه‌های مصوب کمیسیون در این جلسه بود.
در انتهای جلسه نیز سه تن از اعضای کمیسیون دکتر علی نوروزی، دکتر محمد رفیعی، دکتر مهدی شریعتی احکام خود را از رئیس کمیسیون صلح و ورزش دریافت کردند.
 دومین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با حضور حمید قاسمی، فرهاد طلوع کیان، علی نوروزی، محمد کاظم موسوی، مهدی شریعتی، محمد رفیعی، آذین کیانی، سارا کشکر، میثم موحدفر، شاهین سلطان پور و لیلا ایزدپرست برگزارشد.
 
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.