با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:بانوان هاکی باز تست دادند

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:بانوان هاکی باز تست دادند

اعضای تیم ملی هاکی سالنی بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان طی روزهای ۸ لغایت ۱۵ دی ماه با حضور 22 بازیکن از استانهای مختلف و زیر نظر سرمربی آمریکایی این تیم در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
روز گذشته و در جریان برگزاری این اردو، زهرا بلوچ قرایی، مریم حیدری، پانیا عباسی، معصومه کودزری، زهرا رضا زاد، زیبا یحیوی، عطیه صالحی، فرشته بابازاده، هانیه یوسفی، فائزه عباسی و سارا سلیمان زاده از اعضای تیم ملی هاکی سالنی بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
زهرا رشیدیان، نازنین امیدی، حنانه امینی، هنگامه جعفری، هلیا علیپور، زهرا قربانلو، نرجس رضایی فر، فائزه پشت دار، دینا عبدالرحیمی، سوگند مقدسی و المیرا پوپاش دیگر اردونشینان این تیم را تشکیل می دهند.
گفتنی است جون کنت ول آمریکایی به همراه خانم عبدی هدایت این تیم را بر عهده دارند و سرپرستی این تیم نیز بر عهده زری پورلاهیجی می باشد.
لازم به ذکر است روز گذشته و پس از انجام آزمون های مذکور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی و حسین رضازاده قهرمان اسبق المپیک از اردوی این تیم در آکادمی ملی المپیک بازدید و دقایقی را با ملی پوشان هاکی باز به گفتگو نشستند.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مسابقات هاکی سالنی قهرمانی آسیا در بخش بانوان، خردادماه سال آینده و به میزبانی تایلند (احتمال تغییر در کشور میزبان وجود دارد) برگزار خواهد شد و تیم نخست این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته ورزشی را کسب خواهد کرد.

۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.