دوازدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش برگزار شد

دوازدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش برگزار شد

دوازدهمین نشست کمیسیون زنان و ورزش در محل کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر مهین فرهادی زاد و باحضور اکثریت اعضا ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای جلسه دکتر فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اعضای کمیسیون به ارائه گزارشی در خصوص نشست تخصصی حفاظت از ورزشکاران پرداخت که  همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی که در تاریخ 8 بهمن ماه با هدف آشنایی ورزشکاران و مربیان با چگونگی حفاظت از فضای ورزش زنان برگزار می شود .
در ادامه اعضا کمیسیون به منظور استفاده حداکثر جامعه ورزش از این نشست به بحث و تبادل نظر و ارایه پیشنهادات لازم پرداختند و مقرر گردید افراد علاقمند از دانشگاه ها به صورت مجازی از مباحث نشست استفاده نمایند.  
سپس  محمود عبدالهی ، مدیر روابط عمومی کمیته به ارایه گزارشی در خصوص برگزاری جشن سده المپیک پرداخت و مقرر شد کمیسیون زنان و ورزش جهت مشارکت بانوان در مراسم فوق اقدام لازم را انجام دهند.
همچنین از فعالیت های انجام شده برای برگزاری همایش زن و ورزش با عنوان ایران قوی- ورزش قوی گزارشی ارایه شد ، که اعضا کمیسیون پس از بحث و بررسی نظرات خودرا درباره محورهای همایش و اساتید پیشنهادی به مدیر اجرایی همایش دکتر اکبری یزدی اعلام نمودند.
در آخرین دستور جلسه نیز مریم بیات مدیر اجرایی « مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش زنان ایران» ، گزارشی درخصوص مراسم که در تاریخ 11 بهمن ماه برگزار خواهد شد، ارایه نمود و اعضا نیز پیشنهادات تکمیلی به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم را مطرح کردند
در این نشست دکتر مهین فرهادی زاد، دکتر مریم کاظمی پور، طاهره طاهریان، دکتر الهه عرب عامری، دکتر فریده شجاعی ، دکتر مریم بخشی، دکتر سارامهرانی، دکتر نازنین راسخ، دکتر مرجان میرزایی، دکتر معصومه شهبازی، دکتر مریم وطن دوست ، انسیه ورزنده ، طاهره عالی شوندی ، مرادی  و مریم فریدار و  دکتر حسین اکبری یزدی در جلسه شرکت کرده و دکتر زهرا سلمان نیز به عنوان میهمان در جلسه حضور داشت.

۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.