توماس باخ خواهان اتحادبخشی صلح آمیز پاریس 2024

توماس باخ خواهان اتحادبخشی صلح آمیز پاریس 2024

توماس باخ، رئیس المپیک بین‌المللی، می‌گوید بازی‌های سال آینده پاریس ۲۰۲۴ در خدمت «یکپارچگی در رقابت مسالمت‌آمیز» جهانی است که در آن «مردم از تضاد، خصومت و نفرتی که در تمام زمینه‌های زندگی‌شان با آن مواجه می‌شوند خسته و بیزار شده‌اند».
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت به دور حلقه ها، در پیام پایان سال کمیته بین‌المللی المپیک، رهبر IOC خاطرنشان می سازد که بازی‌های پاریس «عصر جدیدی از المپیک را آغاز کند: جوان‌تر، فراگیرتر، شهری‌تر، پایدارتر» و یادآوری می‌کند که بازی‌های پاریس اولین بازی‌های «با برابر جنسیتی کامل» خواهند بود.
 باخ می‌گوید: "انتظارات ما از این بازی‌های المپیک بین میلیاردها نفر مشترک است. در این دوران سختی که ما در آن زندگی می‌کنیم، مردم در سراسر جهان از تضاد، خصومت و نفرتی که در تمام زمینه‌های زندگی خود با آن روبرو هستند خسته و بیزار شده‌اند.
وی تاکید کرد:در اعماق قلب همه ما آرزوی چیزی را داریم که ما را متحد کند. چیزی که ما را با وجود اختلافاتمان متحد کند، که ما را امیدوار کند. چیزی که ما را برای حل مسالمت آمیز مشکلات الهام بخشد." چیزی که بهترین ها را در ما به ارمغان می آورد. ما مشتاقیم که بازی های المپیک 2024 پاریس تمام جهان را در رقابتی مسالمت آمیز متحد نماید".
توماس باخ در پیام خود از جنبش المپیک می خواهد که "یکپارچه بمانند" و "در برابر تلاش ها برای تقسیم ورزش جهان بر اساس خطوط سیاسی مقاومت کنند".
رئیس IOC در این خصوص گفت: "فراتر از بازی های المپیک 2024 پاریس، ما در ماموریت خود برای تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق ورزش متحد می ایستیم".


۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.