پاریس 2024 از یک افتتاحیه بزرگ برای همه تا یک مراسم مختصر

پاریس 2024 از یک افتتاحیه بزرگ برای همه تا یک مراسم مختصر

در حالی که 211 روز تا بازی های المپیک 2024 پاریس باقی مانده است، دولت در حال بررسی کاهش بیشتر ظرفیت تخمین زده شده اولیه برای جشن آغاز سی و سومین بازی های المپیک دوران مدرن است.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید د گیمز، مدتی است که امکان کاهش ظرفیت مراسم افتتاحیه در حال بررسی است. از رقم 600 هزار نفری که در مراسم حضور می یافتند، اکنون به نصف یا حتی کمتر از نیمی از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت کاهش یافته است.
 کاهش به دو سوم به دلایل امنیتی موضوع کوچکی نیست و ممکن است در ماه های آینده نیز به دلیل مشکلات لجستیکی افزایش یابد و به‌جای افتتاحیه‌ای باشکوه که همه در کناره‌های رود سن از آن لذت می‌برند، اکنون در حال شکل‌گیری یک افتتاحیه بسیار ساده‌تر است.
تاکنون 100 هزار بلیت برای افتتاحیه سومین بازی‌هایی که در پاریس برگزار می‌شود فروخته شده است و در صورت کاهش بیشتر ظرفیت، 300 هزار بلیت دیگر در حاشیه رودخانه نیز جمع آوری می‌شود. مسئولان امنیتی یک افتتاحیه سنتی در یک استادیوم سنتی را ترجیح می‌دادند، جایی که اقدامات کنترلی نیز بسیار آسان‌تر بود. اکنون باید دید با شرایط کنونی و حضور پررنگ طیف های مختلفی فرهنگی و اجتماعی در افتتاحیه پاریس 2024 چه تدابیری برای برگزاری ایمن تر رویداد پیش بینی خواهدشد.


۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.