با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:اسکواش بازان تست آمادگی جسمانی دادند

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:اسکواش بازان تست آمادگی جسمانی دادند

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اسکواش نوجوانان و جوانان در پنج رده سنی کمتر از 11 سال، کمتر از 13 سال، کمتر از 15 سال، کمتر از 17 سال و کمتر از 19 سال (در بخش پسران) با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، برترین ورزشکاران مسابقات کشوری اسکواش در رده های سنی که دو هفته پیش و به میزبانی یزد برگزار شد و همچنین نفرات برتر رنکینگ کشوری، صبح امروز و با دعوت کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
گفتنی است در رده های سنی کمتر از 11سال 7 نفر، 13 و 15 سال هر کدام 6 نفر و در رده های سنی کمتر از 17 و 19 سال هر کدام 5 ورزشکار (مجموعاً 29 نفر) برای این آزمون ها دعوت شده اند.
به گفته کادرفنی این تیم ها، آزمون‌های مذکور با هدف آشنایی با شرایط آمادگی جسمانی دعوت شدگان و ارائه برنامه تمرینی به این عزیزان تا شروع تمرینات آماده سازی (ابتدای بهمن ماه به میزبانی سالن اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب) انجام شده است.  
لازم به ذکر است هدایت تیم های کمتر از 11، 13 و 15 سال بر عهده محمدحسین جعفری و هادی شمس قرایی و مربیگری تیم های کمتر از 17 و 19 سال را محمد نوید سپری و فرزاد شکوهی بر عهده خواهند داشت.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در رده های سنی تیرماه سال آینده و به میزبانی پاکستان برگزار خواهد شد و تیم های ملی اسکواش ایران در رده های سنی مذکور پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و به جهت آماده سازی بهتر اردیبهشت ماه 1403 در تورنمنت بین المللی قطر (قطر جونیور) حضور پیدا خواهند کرد.
 

۲ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.