بوکسورهای تیم ملی امید از 17 دی به اردو می روند

بوکسورهای تیم ملی امید از 17 دی به اردو می روند

اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید بوکس ایران از ۱۷ دی‌ ماه در تهران آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس؛ بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم امید و همچنین نشست بین مسوولان فدراسیون و سرمربی این تیم، مقرر شد تمرینات آماده‌‌سازی تیم‌ کشورمان آغاز شود.
تیم امید کشورمان، مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد که زمان دقیق برگزاری آن هنوز از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام‌ نشده است.
اسامی اردونشینان‌ تیم امید به‌‌زودی اعلام‌ می‌شود، چراکه برخی از بوکسورهای تیم امید در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز حضور دارند.
بر این اساس، بوکسورهای منتخب باید روز ۱۶ دی‌ماه با حضور در اردوی تیم ملی (مجموعه ورزشی شهید شیرودی) خود را به کادر فنی و سرپرست تیم امید معرفی کنند. این اردو از ۱۷ تا ۳۰ دی‌ در تهران ادامه خواهد داشت.
اعضای کادرفنی/
*سرمربی: علیرضا استکی
*مربیان: شهرام فاتح، اصغر اشرفی، محمدرضا نوشمهر‌ و مجید حاج‌عباسی
*بدنساز:میلاد روحانی
*سرپرست: عیسی گل‌محمدی ‌
گفتنی است، بنابر اعلام علیرضا استکی سرمربی تیم امید، پس از برگزاری دو یا سه اردو، مربیان تیم ملی امید تغییر خواهند کرد و این امکان برای مربیان استان‌های‌ مختلف که موجب پیشرفت بوکسورهای خود می‌شوند، وجود دارد تا در کادر فنی تیم امید فعالیت کنند.
وی گفت: در آینده نزدیک، مربیان به صورت چرخشی در اردوی تیم امید حضور خواهند یافت‌ تا به تجربیات آنان اضافه شده و به واسطه تربیت بوکسورهای شایسته، در کادر فنی این تیم‌ فعالیت کنند.

۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.