در نشست مشورتی رئیس IOC با کمیته های ملی المپیک:تاکید باخ بر قدرت وحدت آفرین ورزش

در نشست مشورتی رئیس IOC با کمیته های ملی المپیک:تاکید باخ بر قدرت وحدت آفرین ورزش
نشست مشورتی توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک با اعضا IOC و روسا و دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورها برگزار شد. 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛طی این نشست که با حضور دکتر سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید فریدالدین فتاحیان، مدیر امور بین الملل و محمدمهدی سعیدی، کارشناس بین الملل و مترجم کمیته برگزار گردید؛ توماس باخ با اشاره به نتایج نشست اخیر سران المپیک، بر قدرت وحدت آفرین ورزش و پرهیز از خصومت تاکید کرد. 
 
در این نشست بیش از ۲۰۰ شرکت کننده از سراسر کشورهای عضو، اعضا کمیته بین المللی المپیک(IOC Members) و مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک حضور یافتند و در خصوص موارد مصوب و مطروحه در نشست سران المپیک گفتگو به تبادل نظر پرداختند. 
 
روند آمادگی میزبان در بازیهای المپیک پاریس ۲۰۲۴، ضددوپینگ، بازیهای زمستانی ۲۰۲۶ میلانو-کورتینا، پرهیز از سیاسی زدگی در حوزه ورزش و حفاظت از ورزشکاران از موارد مورد بررسی و گزارش توسط باخ و مسئولین IOC بود. 
 
گفتنی است، در این جلسه آنلاین، رئیس کمیته بین المللی المپیک بر استقلال IOC و محوریت ورزشکاران در بطن ورزش نیز تاکید کرد. 
 
همچنین، در بخش هایی از این نشست، روسای کمیته های ملی المپیک آلمان، اسپانیا، یونان،‌ اوکراین و فلسطین ضمن تمجید از اقدامات IOC در رویه صلح امیز خود به موضوعات مرتبط با بازیهای المپیک و حضور ورزشکاران پرداختند.

 

 

۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.