تبریک کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون قایقرانی در پی کسب نائب رئیسی کانوئینگ آسیا

تبریک کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون قایقرانی در پی کسب نائب رئیسی کانوئینگ آسیا

کمیته ملی المپیک طی پیامی انتخاب دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان "نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا" را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک :در پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:
 
انتخاب شایسته دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی به عنوان  " نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا " را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون و خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی،جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه ورزش مسئلت دارد.
بدون تردید این انتخاب شایسته بیانگرتوانمندی مدیریتی این مدیر جوان و زحمتکش در راه اعتلای قایقرانی کشور و زحمات صادقانه و بی شائبه وی در این عرصه بوده که مورد توجه نگاه تیز بین مسئولین قاره ای قرار گرفته است و با پشتکار و سختکوشی که در رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان دیده می شود این مسئولیت مهم می تواند اثرات مثبتی برای کانوئینگ آسیا و کشور داشته باشد.
ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی کشور بخصوص خانواده فرهیخته قایقرانی، امید است به عنوان نماینده شایسته کشورمان در کنفدراسیون کانوئینگ آسیا موفق بوده و شاهد تداوم روند رو به رشد قایقرانی کشور در عرصه داخلی و بین المللی باشیم.


۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.