در پی اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به (IOC)؛ ابراز تاسف کمیته بین المللی المپیک از عدم حضور کشتی گیران ایران در آلبانی

در پی اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به (IOC)؛ ابراز تاسف کمیته بین المللی المپیک از عدم حضور کشتی گیران ایران در آلبانی
کمیته بین المللی المپیک (IOC) از اینکه به دلیل عدم اطلاع به موقع از موضوع عدم صدور ویزا برای ملی پوشان کشتی ایران از سوی کمیته برگزاری مسابقات کشتی در آلبانی،از انجام اقدام مقتضی و به هنگام برای حل مشکل بازماند،ابراز تاسف کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پی عدم صدور ویزا برای ملی‌پوشان کشتی کشورمان از سوی کمیته برگزاری مسابقات (فدراسیون کشتی آلبانی)، مراتب اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شد.
کمیته بین المللی المپیک ضمن ابراز تاسف از اینکه پس از برگزاری مسابقات از این موضوع اطلاع یافته است اذعان داشت، موضوع با اتحادیه جهانی  کشتی (UWW)  مطرح شده است و آنها اظهار داشتند که با همکاری فدراسیون کشتی آلبانی تلاش مضاعفی داشتند تا مقامات آلبانی را برای صدور ویزا مجاب نمایند که متاسفانه منتج به نتیجه نشد؛ البته  اتحادیه جهانی کشتی با فدراسیون کشتی ایران در ارتباط مستمر هستند و بیانیه ای در این خصوص صادر کرده اند.
همچنین طی گفتگویی که مسئولان IOC با کمیته ملی المپیک آلبانی داشته اند، مقرر شد تا کمیته ملی المپیک آلبانی ضمن مذاکره با مقامات ارشد دولت کشورشان، تضمین نماید که دیگر شاهد بروز و تکرار چنین وقایعی نباشیم و رویدادهای ورزشی آینده (به میزبانی آلبانی)، مطابق با اصول و قوانین حاکم بر جنبش المپیک برگزار شود.
۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.