درخواست باخ برای حضور " مسی" در پاریس 2024

درخواست باخ برای حضور " مسی" در پاریس 2024

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک  از لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین خواسته است تا با بازی در پاریس 2024 تاریخ نگاری بیشتری داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک، این بازیکن بزرگ فوتبال آرژانتینی که در میان بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می شود، سال گذشته قهرمان جام جهانی فوتبال در قطر شد و مدال طلای المپیک 2008 پکن را نیز در کارنامه ورزشی خودداراست. تورنمنت‌های فوتبال المپیک مردان اغلب دارای برترین استعدادها نیستند، چراکه این رویدادها رقابت زیر 23 ساله ها است و تنها سه بازیکن بزرگسال اجازه بازی در آن دارد و باشگاه‌های برتر معمولاً تمایلی به آزادسازی اعضای تیم خود نشان نمی دهند.
با این حال، باخ که در حال حاضر به آرژانتین سفر کرده بود، مشتاق است که این فوق ستاره در پاریس در کنار نام های بزرگ دیگری مانند کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی ظاهر شود.
 لیونل مسی 36 ساله پس از یک دوران درخشان باشگاهی در اروپا که منجر به زدن 672 گل برای بارسلونا شد، اکنون در ایالات متحده برای اینتر میامی بازی می کند. او پس از بیش از دو دهه حضور در اسپانیا و نیز بازی برای پاری سن ژرمن، پایتخت فرانسه را به خوبی می شناسد.
باخ در پاسخ به به خبرنگاران آرژانتینی گفت: "اگر او بتواند اینجا باشد فوق العاده خواهد بود. بازی‌ها برای بسیاری از ستاره‌های فوتبال مانند امباپه یک خواسته است. برای لیونل مسی این حضور به معنای فرصتی برای نوشتن تاریخ است. او می تواند تنها بازیکن تاریخ باشد که دو مدال طلا و یک جام جهانی دارد. نمی خواهم در تصمیمات مربی دخالت کنم، اما این یک فرصت عالی برای مسی خواهد بود. اگر او بازی کند، آرژانتین شانس بیشتری برای کسب مدال طلا خواهد داشت، و این برای فوتبال و بازی های المپیک فوق العاده خواهد بود".
خاویر ماسکرانو سرمربی تیم المپیک آرژانتین ماه گذشته اذعان کرده بود که دوست دارد مسی را در ترکیب خود داشته باشد. تیم تحت مدیریت دارنده مدال طلای المپیک از جمله همراه با مسی در پکن 2008، هنوز سهمیه خود در پاریس 2024 را نهایی نکرده است و باید از مسابقات انتخابی حوزه آمریکای جنوبی که در ژانویه و فوریه در ونزوئلا برنامه ریزی شده است، شرکت نماید.


۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.