حضور هنرمندان المپیکی در موزه المپیک پیش از پاریس 2024

حضور هنرمندان المپیکی در موزه المپیک پیش از پاریس 2024

در صد و چهل و یکمین جلسه کمیته بین المللی المپیک در بمبئی هند، آنجلیتا تئو، مدیر فرهنگ و میراث کمیته بین المللی المپیک، برخی از موفقیت های موزه المپیک و برنامه های آینده برای برنامه هنرمندان المپیک را مورد تاکید قرارداد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک، این ابتکار که اکنون در پنجمین سال خود است، صدای خلاق المپین ها و پارالمپین ها را ترویج می کند و فرصت هایی را برای تولید و ارائه آثار هنری جدید در حین و بین دوره های بازی های المپیک فراهم می نماید.
تئو در طول ارائه خود، برنامه‌هایی را برای برنامه هنرمندان المپیکی جدید در ماه‌های منتهی به بازی‌های المپیک پاریس 2024 تشریح کرد. تئو خاطرنشان ساخت: "برای نخستین بار، سه المپین و یک پارالمپین به مدت یک هفته در مراکز اجتماعی مختلف در سراسر منطقه شهری پاریس اقامت خواهند داشت.
 هر یک از این چهار ورزشکار-هنرمند یک پروژه اجتماعی و کارگاه خلاقانه متفاوت را برگزار خواهند کرد". مدیر فرهنگ و میراث کمیته بین المللی المپیک بر رویکرد جامعه محور این برنامه که با همکاری نزدیک با شهر پاریس برای ترویج فراگیری و افزایش دسترسی به رویارویی معنادار با المپین ها و پارالمپین در میان جمعیت‌ها و گروه‌های اجتماعی مختلف توسعه یافته است، تأکید کرد.
 وی همچنین از همکاران فرهنگی موزه المپیک در پاریس 2024 و همچنین کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه  به دلیل حمایتشان قدردانی کرد.


۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.