هانگژو‌ ۲۰۲۲؛ حذف حیدری و عسگری از مسابقات کاراته بازی های آسیایی

هانگژو‌ ۲۰۲۲؛ حذف حیدری و عسگری از مسابقات کاراته بازی های آسیایی
دو نماینده کاراته کشورمان در نخستین روز رقابت های کاراته بازی های آسیایی هانگژو حذف شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در نخستین روز رقابت های کاراته بازی های آسیایی هانگژو، بهمن عسگری نماینده کشورمان در وزن ۷۵- کیلوگرم  بود که با موخامادف از ازبکستان مبارزه کرد و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. عسگری در ادامه با نماینده کره جنوبی مبارزه کرد و با پیروزی برابر این مبارز به مرحله سوم رسید که در این مرحله به مصاف حریف ژاپنی رفت و با شکست ۳ بر یک از دور مسابقات کنار رفت چرا که حریف ژاپنی به فینال نرسید.

 

همچنین در مسابقات کاراته کومیته در بخش بانوان با حضور نماینده ایران برابر رقیبی از اندونزی پیگیری شد و مبینا حیدری در وزن ۶۸- با زفانیا  مبارزه کرد و در پایان تن به شکست داد.

نماینده کشورمان در ابتدای این مبارزه از حریف خود عقب افتاد و در ادامه جبران کرد و سپس ۴ بر دو پیش افتاد اما در آخرین ثانیه ها با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و حالا باید منتظر بماند تا در صورت رسیدن رقیب اندونزیایی اش به فینال شانس خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها را آزمایش کند.

در ادامه با شکست کاراته کای اندونزیایی که موفق به شکست دادن مبینا حیدری کاراته کای کشورمان شده بود، دختر ایرانی شانس حضور در جدول بازنده ها را از دست داد و با بازی های آسیایی خداحافظی کرد.

۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.