هانگژو ۲۰۲۲؛ شکست تیم فوتبال امید مقابل هنگ کنگ

هانگژو ۲۰۲۲؛ شکست تیم فوتبال امید مقابل هنگ کنگ
تیم فوتبال امید ایران‌ در مرحله یک چهارم‌نهایی بازی های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شانگ چنگ و در حضور حدود ده هزار تماشاگر برابر هنگ‌کنگ‌ قرار‌ گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم‌ فوتبال کشورمان‌به رغم شروع خوب و نمایش قابل قبولی که د‌ر‌نیمه نخست داشتند اما موفق به گلزنی‌ نشد و در نواختن ضربات آخر بی دقت عمل کردیم تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.
در‌ ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ روی‌ یک غفلت دروازه تیم ما توسط پون پوی ‌هین بازیکن شماره ۱۱ هنگ کنگ باز شد؛ گلی که با توجه به جو‌وحشتناک ورزشگاه و‌حمایت یکپارچه چینی ها از هنگ کنگ کارمان را در ادامه دشوار‌کرد.
از این‌ دقیقه حریف به پشتوانه تک گل خود به لاک دفاعی فرو رفت و حملات ما از جناحین بخصوص از سمت چپ زمین برای جبران شدت گرفت اما هر چه زدیم به درهای بسته هنگ کنگ خورد.
موج حملات ما تا منطقه‌ جریمه هنگ کنگ پیش روی‌ می‌کرد‌اما همان مشکل آشکار در زدن ضربات آخر اجازه نمی داد آن حملات به بار بنشیند. 
در ده دقیقه پایانی رضا عنایتی دست به سه تعویض همزمان زد و حتی سامان فلاح مصدوم را برای‌ استفاده از قدرت سرزنی‌ وی به میدان فراخواند که این تغییرات دیرهنگام هم اثر بخش نشد تا تیم امید ایران پس از ناکامی در صعود به المپیک، اینبار از کسب موفقیت در بازی های آسیایی باز بماند.
۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.