هانگژو ۲۰۲۲؛ برگزاری دومین نشست هماهنگی کادرسرپرستی با بانوان ورزشکار،مربی و سرپرست حاضر در دهکده بازیها

هانگژو ۲۰۲۲؛ برگزاری دومین نشست هماهنگی کادرسرپرستی با بانوان ورزشکار،مربی و سرپرست حاضر در دهکده بازیها
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در ابتدای این نشست دکتر مهین فرهادی زاد نائب رییس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به قوانین دهکده ورزشکاران بر توجه به برنامه زمان بندی حضور در تمرینات و مسابقات و شرکت در نشست رای گیری کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا و توجه امکانات موجود و عدم تغییر محل اسکان ورزشکاران به دلیل الزام وادا مبنی بر حضور سرزده جهت تست دوپینگ به سرپرستان،مربیان و ورزشکاران تاکید و خواستار توجه به موارد فوق شد.
در ادامه دکتر نصرالله سجادی ضمن اشاره به این موضوع که 32 رشته ورزشی از کشورمان در این مسابقات حضور دارند گفت:همه ما به نام کاروان ایران در این بازیها شرکت کرده و می بایست همانطور که هر رشته ورزشی قوانین مختص خودش را دارد به قوانین حاکم بر بازیها نیز توجه داشت چرا که همه ما برای یک هدف آنهم اعتلای کشور عزیزمان و در قالب تیمی به نام ایران آمده آیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش سرپرستان،مربیان و ورزشکاران عنوان داشت:تمام تلاش ما اینست که بهترین کمک حال شما باشیم تا بتوانیم  عملکرد مطلوبی در مجموع داشته باشیم.
در ادامه دکتر لاله حاکمی از کمیته پزشکی کاروان در سخنان خود بر حفظ سلامت ورزشکاران و عدم تغییر محل اسکانشان و حضور ورزشکاران در مسابقات بدون سوزن و‌دوپینگ تاکید کرد و عنوان داشت:می بایست بر چگونگی مصرف مایعات، موارد گوارشی و بهداشت خواب توجه داشته باشید بخصوص که پیشگیری از آسیب دیدگی و بیماری های احتمالی بسیار مهم است.
سپس حجت الاسلام سرلک مدیر فرهنگی کاروان ضمن اشاره به نقش و اهمیت زنان در ابعاد اجتماعی به رسم یادبود هدایایی به ورزشکاران مادر  تقدیم کرد.
همچنین محمد رضا حججی پدر شهید بزرگوار محسن حججی نیز ضمن اشاره به نقش و اهمیت یک ورزشکار در برهه کنونی ابراز داشت:این روزها یکی از به یادماندترین دوران ورزشی شما خواهد بود همانگونه که مردم عزیز به هنگام بازگشت پیکر شهید حججی صحنه های زیبا و ماندگاری از خود بنمایش گذاشتند همانگونه که شهید حججی به عنوان نماینده نسل یک دهه هفتادی پا به میدان گذاشت تا آنگونه مردم در بازگشتش حماسه بیافرینند.
وی ادامه داد: امروز نیز به فراخور زمان مردم چشم به حضور عزتمندانه شما در این بازیهای مهم دارند و برای همه شما ورزشکاران عزیز در این آوردگاه مهم آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایران عزیز دارم.
۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.