هانگژو ۲۰۲۲؛ پرتو آذر: هدفم کسب مدال بازی های آسیایی بود

هانگژو ۲۰۲۲؛ پرتو آذر: هدفم کسب مدال بازی های آسیایی بود
دارنده مدال برنز دوچرخه سواری بازی های آسیایی گفت: یکی از مهمترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان در بازیهای آسیایی هانگژو اظهارکرد: برای رسیدن به این مدال ۵ سال تلاش کرده بودم. یکی از مهمترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.
وی افزود: البته با آمادگی صد درصد مسابقه ندادم و همین کار من را دشوارتر کرد. هم آسیب دیدگی دست داشتم که در یک رقابت خارجی اتفاق افتاد و هم چند روز پیش دچار کسالت شدم که من را از آمادگی صددرصد دور کرد و در روند آماده‌سازی‌ام تاثیرگذار بود و نتوانستم صد درصد خودم را امروز ارائه بدهم.
پرتوآذر درباره کسب مدال تاریخی‌اش گفت: با آنالیزی که با مربی‌ام از مسیر داشتم، کاملا با برنامه رکاب زدم و موفق شدم با وجود مشکلات بهترین نمایشم را در این مسیر دشوار و این هوای گرم داشته باشم. می‌دانستم که باید انرژی‌ام را تقسیم کنم تا بتوانم با حریفان رقابت کنم. قطعا اگر شرایطم بهتر بود، می‌توانستم مدال بهتری هم بگیرم.
 
وی درباره رقابت با حریف سرسخت قزاق بیان کرد: مسیر را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم. با توجه به شرایط رقبا به ویژه حریف قزاق می دانستیم که باید در کل طول مسیر فاصله خود را حفظ کرده و ریتم داشته باشیم. اینکه در ابتدا فشار آورده و از حریفان جلو بیفتیم و بعد در انتهای مسابقه کم بیاوریم، منطقی نبود‌ بنابراین از ابتدای رقابت هوشمندانه با توجه به شرایط مسیر و رقبا رکاب زدم و فاصله خودم را تا خط پایان حفظ کردم.
دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی درباره اتفاق تلخ ۴ سال گذشته و پاره شدن زنجیرش که وی را از رسیدن به این مدال بازداشت و امروز آن را جبران کرد، بیان کرد: شاید هیچکس تصور نداشت که من این مدال را بگیرم. خیلی از تردیدها و صحبتها درباره من وجود داشت اما همین صحبتها و تفکرات منفی به من انگیزه مضاعفی داد تا نشان بدهم قرار نیست اتفاق ۴ سال پیش همیشه تکرار شود. خوشحالم که با این مدال پاسخ همه تردیدها را دادم.
۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.