با حضور مسئولین شورای المپیک آسیا و ستاد برگزاری برگزار شد؛نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد

با حضور مسئولین شورای المپیک آسیا و ستاد برگزاری برگزار شد؛نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد
صبح امروز نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با حضور مسئولین شورای المپیک آسیا و دست اندرکاران ستاد برگزاری و همچنین کلیه سرپرستان حاضر در دهکده بازیها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۹ هانگژو از یک مهر ماه جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته های مختلف کاروانهای اعزامی از کشورهای قاره کهن به ترتیب در حال ورود و اسکان در دهکده بازیها هستند.
با توجه به حضور اکثر کشورهای شرکت کننده در دهکده بازیها و نزدیک شدن به مسابقات پیش از افتتاحیه، ستاد برگزاری بازیها اقدام به برپایی نشست های منظم با سرپرستان کاروان کشورهای شرکت کننده می کند که دکتر مناف هاشمی سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان نیز صبح امروز در این نشست توجیهی و هماهنگی حضور یافت.
در این نشست که فرید فتاحیان معاون کاروان نیز حضور داشت، بحث افزایش ساعت کاری و منوی غذایی رستوران، افزایش ساعت کاری وسایل حمل و نقل داخل دهکده، ترتیب برپایی مراسم اهتزار پرچم، شبانه روزی شدن بخش سرویس تایید کارتهای شناسایی و .... مطرح شد و سرپرستان نیز مشکلات و توصیه های خود را به مسئولین ستاد برگزاری اعلام کردند.
این نشست ها تا پایان بازیها بصورت منظم برگزار می شود تا موارد و مشکلات تیمهای کشورهای مختلف طرح و نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.