بازدید نایب رییس کمیته ملی المپیک از اردوی بانوان وزنه بردار

بازدید نایب رییس کمیته ملی المپیک از اردوی بانوان وزنه بردار
دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور کمپ تمرینات وزنه برداری ، از اردوی بانوان وزنه بردار بازدید و با ملی پوشان گفت و گو کرد .
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این بازدید علاوه بر ملی پوشان وزنه بردار ، کوروش باقری سرمربی تیم ملی ، بهدا سلیمی وایلیکا نواب رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند . 
 
دکتر مهین فرهادی زاد در این دیدار با اشاره به حضور متخصصین و قهرمانان این رشته در راس مدیریتی و رهبری این فدراسیون اظهار داشت: این مهم از ویژگی های مثبت این فدراسیون مدال آور کشورمان است که قهرمانان این رشته در راس آن حضور دارند.
دکتر فرهادی زاد ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون ، همچنین کورش باقری به عنوان مدیر فنی تیم های ملی وزنه برداری در انتقال تجربیات مربی خود به حوزه بانوان، حضور ایشان را نقطه عطفی در موفقیت وزنه برداران دانست.
سپس خانم فرهادی زاد ضمن تقدیر از ورزشکاران دختر وزنه بردار که با تلاش بسیار در مدت کوتاه در مسابقات و رویدادهای مهم جهانی نقش آفرینی کردند، یاد نمود  و از چگونگی تاسیس این رشته و دریافت مجوز حضور ورزشکاران دختر در میادین ورزشی که با تلاش مسئولین وقت انجام پذیرفت نیز یاد کرد و در ادامه به نقش دختران وزنه بردار در میدان بازیهای آسیایی اشاره نمود که خود می توانند الگوی بانوان جوان کشورمان باشند.
وی بااشاره به تاثیر ارزش های فرهنگی و رفتار الگویی که ورزشکاران میادن بزرگ ورزشی در بازیها دارند، توجه ورزشکاران را به تاثیر حضور آنان در میادین بزرگ ورزشی را در رفتار دختران جوان جلب نمود. 
در ادامه بهداد سلیمی نائب رئیس فدراسیون ضمن تشکر از حضور دکتر فرهادی زاد در بازدید از اردوی تیم بانوان اظهار داشت : خوشبختانه آمار و ارقام رکوردهای ما به حد کفایت نشان دهنده رشد این رشتهدر میان بانوان می باشد . ما بسیار امیدواریم‌که در مسابقات آتی در رده های سنی مختلف به خصوص پایه شاهد سکوهای زیادی باشیم . وی در ادامه از دکتر فرهادی زاد به عنوان بزرگ‌ترین حامی ورزش بانوان کشور یاد کرد و افزود امیدوارم حضور بعدی شما در فدراسیون تقدیر از قهرمانان در رویداهای جهانی باشد . 
در ادامه  کوروش باقری گفت : اگرچه که رکوردها بسیار خوب هست ولی ما باید برای عالی بودن بجنگیم و به آن برسیم ، بچه ها هم به این هدف بزرگ رسیده اند و ما در آینده نزدیک مدال ها و سکوهای  بسیاری خواهیم داشت و حتی بهترازپسرها در آینده نزدیک نتایجی چشمگیر کسب می کنیم .
در ادامه این بازدید ملی پوشانن حاضر در اردو ضمن معرفی خود و بیان سوابق ورزشی و نتایج کسب کرده در خصوص مسایل و مشکلات خود با دکتر فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون کاروان ایران در بازیهای اسیایی  گفت و گو کردند . 
 
 
 
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.