بازدید دکتر فرهادی زاد از اردوی تیم ملی کوراش بانوان

بازدید دکتر فرهادی زاد از اردوی تیم ملی کوراش بانوان

دکتر مهین فرهادی زاد با حضور در اردوی تیم ملی کوراش بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید زهرا ناطقی نائب رئیس فدراسیون ووشو ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان اعزامی به بازی های آسیایی از حمایت های رئیس فدراسیون،کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تقدیر کرده و ابراز امیدورای نمود کوراش کاران کشورمان بتوانند در این بازیهای خوش بدرخشند.
در ادامه مربی ازبکستانی و محبوبه خورشیدی کادر فنی تیم ملی کوراش نیز گزارشی از روند آماده ساز ی کوراش کاران ارائه نمودند و شرایط نمایندگان کشورمان در این رقابت ها را مطلوب ارزیابی کردند.
سپس ملی پوشان حاضر در اردوی ضمن قدردانی از حضور نائب رئیس کمیته در اردوی تیم ملی و حمایت های کمیته مبنی بر برگزاری اردوی در آکادمی ملی المپیک عنوان داشتند که این برای نخستین بار است که جدای از بازدید رئیس و دبیرکل کمیته از اردوی تیم های ملی،نایب رئیس  کمیته نیز بطور اختصاصی از اردوی تیم های ملی بانوان دیدن و پای درد دل ملی پوشان زن کشورمان می نشیند.
دکتر فرهادی زاده نائب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن شنیدن سخنان ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کوراش اظهار داشت:شما نمایندگان شایسته ورزش کشورمان در این دوره از بازی ها بوده و حضور شما در این رقابت ها ارزشمند است و بدون تردید موفقیت شما در این میادین راه گشای دیگر دختران این سرزمین در عرصه بین المللی برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان خواهد بود.
وی تصریح کرد:اگر چه برای شما جهت کسب مدال آرزوی موفقیت می کنم چرا که معتقدم توانمندی و شایستگی آنرا را دارید ولی تمام هدفتان دوری از حواشی و حضور قدرتمندانه و عزتمندانه در این رقابت ها باشد و نباید بار روانی بر روی خود جهت کسب مدال ایجاد کنید و بدانید که دعای ملتی بدرقه شما در این آوردگاه مهم آسیایی است.

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۰۶:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.