بازدید دکتر هاشمی و دکتر سجادی از اردوی تیم ملی امید

بازدید دکتر هاشمی و دکتر سجادی از اردوی تیم ملی امید
دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس عصر امروز از تمرینات تیم ملی فوتبال امید بازدید و با مربیان و بازیکنان آن دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک: در این بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت تیم فوتبال امیدگفت: به نظر می‌رسد تیم آماده است. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعد از ۲۰ سال اتفاق جدیدی بیفتد. هر چند که خیلی‌ها به این تیم امید نداشتند.
وی در خصوص حضور در اردوی تیم ملی امید گفت: آمده‌ایم به آقای عنایتی و آقای فرقانی خسته نباشید بگوییم و بچه‌ها را هم از نزدیک ببینیم. آن‌گونه که آقای عنایتی و فرقانی می‌گویند اعضای تیم روحیه خیلی خوبی دارند. به نظر می‌رسد تیم آماده است. هرچند به سختی از طریق باشگاه‌ها اینجا جمع شدند و دوره آماده‌سازی طولانی نداشتند. دو، سه ماه کنار هم بودند اما به نظر می‌رسد باید امیدوار به کسب سهمیه باشیم.  
 دکتر هاشمی اظهار داشتژ: امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعد از ۲۰ سال اتفاق جدیدی بیفتد. هر چند که خیلی‌ها به این تیم امید نداشتند چون خیلی دیر تشکیل شد و انتظار بر این بود که فدراسیون از یکسال قبل این هماهنگی را انجام می‌داد. به هر حال از ۵، ۶ ماه گذشته آقای تاج و قلعه‌نویی خیلی تلاش کردند، آقای عنایتی هم این مسئولیت را برعهده گرفت و آقای فرقانی هم حمایت کرد. کمیته ملی المپیک هم از روزی که سرمربی و سرپرست تیم مشخص شدند، به شکل ویژه کنارشان بود.
وی در ادامه بیان کرد: تیم امید محبوبیت خاصی در کشور دارد و بچه ها تلاش خوبی دارند و با تمام قوا کنارشان هستیم قطعا اگر دوستان چند برد خوب داشته باشند دولت و فدراسیون فوتبال هم حمایت بیشتری می‌کنند. کمیته ملی المپیک هم کنارشان است ولی در مسائل فنی  ورود و دخالتی ندارد با امیدی که امروز عنایتی و فرقانی و بچه‌ها به ما دادند باید امیدوار باشیم. به همین خاطر ما هم امیدواریم. باید حمایت کنیم. ما، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید حمایت کنیم. هر نتیجه‌ای بگیریم باید یک برنامه هشت ساله تعریف کنیم و در طول چهار و هشت سال آینده امیدوار باشیم. در کمیته هم کادر جدید کمتر از 11 ماه است که مستقر شده، ولی با همه این تفاسیر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
دکتر مناف هاشمی خاطر نشان کرد: ما تمام رشته‌ها را یک‌جور دیدیم. در کسب سهمیه المپیک اجازه بدهید سه مسابقه انجام شود، ان‌شاءالله رئیس کمیته المپیک به همراه وزارت ورزش و فدراسیون همه با هم پاداش می‌دهند.
وی درباره بحث معافیت بازیکنان تیم امید در صورت قهرمانی در بازی‌های آسیایی یا کسب سهمیه المپیک گفت:انشالله با حمایت مسئولین همه امتیازات در بخش سربازی برای این تیم هم لحاظ می‌شود. ضمن اینکه ما باید تلاش کنیم امتیازات بیشتری بگیریم، چون 48 سال مدت زیادی است. شما هم باید روحیه دهید تا از این مرحله عبور کنیم. وقتی جامعه، دولت و مجلس امیدوار شوند همه ورود پیدا می‌کنند و پله‌های بعدی راحت‌تر طی می‌شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: عنایتی امروز خیلی امیدوارانه صحبت کرد و نگاه ناامیدانه نداشته باشیم.
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.