پیش بسوی بازیهای آسیایی هانگژو 2022 ؛رستمیان:امید به کسب مدال داریم

پیش بسوی بازیهای آسیایی هانگژو 2022 ؛رستمیان:امید به کسب مدال داریم

رستمیان رئیس انجمن جوجیتسوکشورمان در نشست خبری صبح امروز ابراز امیدواری کرد که تیم 2 نفره جوجیتسو موفق به کسب مدال شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد حسن رستمیان در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد:ستاد عالی بازیهای آسیایی به جوجیتسو ۲ سهمیه اختصاص داده است که امیدواریم مدال آور باشیم .

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته اظهار داشت : رشته جوجیتسو در تمامی رویدادهای جهانی و آسیایی ، قاره ای به جز بازیهای المپیک حضور دارد و همین موضوع اهمیت توجه به این رشته را بیشتر می کند .

رییس انجمن جوجیتسو با بیان این که حداقل می‌توانیم هشت مدال را که در رنکینگ ایران تاثیرگذار باشد در بازی‌های آسیایی به دست آوریم، گفت: اگر به این رشته ورزشی  به اندازه فدراسیون های توجه شود پتانسل ما بیشتر از این است و امیدوار هستیم در این دوره از مسابقات با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته روی سکو برویم.

او با بیان این که درخواست اعزام تعداد بیش‌تری ورزشکار  به بازی‌های آسیایی را داشتیم، اظهار کرد: اعلام کردیم که اگر کسب مدال نداشته باشیم هزینه اعزام ورزشکاران را متقبل شویم.

همچنین امیر خوش بین سرمربی تیم ملی جوجیتسو در خصوص نمایندگان اعزامی به هانگژو تصریح کرد: هر چند کمی با تاخیر اردو های آماده سازی خود را آغاز کردیم ولی امید زیادی برای کسب مدال داریم و  بچه ها با همین هدف با جدیتی تمام تمرینات خود را پیگیری می کنند.

۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.