با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد؛ شانزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی

با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد؛ شانزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی
شانزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا و دکتر سید مناف هاشمی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست با توجه به جلسات قبلی کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک، موضوع "دو کاروان، یک شعار" برای حضور کاروان های فرهنگی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، مطرح و تصویب شد که برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک کشورمان، "ایمان، ایران،افتخار" به عنوان شعار مشترک کاروان های اعزامی به بازی های آسیایی و پارآسیایی باشد.
در ادامه درخصوص موضوعات مرتبط با مسائل فرهنگی کاروان اعم از روانپزشک و روانشناس و نیروی اجرایی و ... با توجه به محدودیت حضور نیروی انسانی در دهکده بازی ها توضیحاتی ارائه شد و اعضاء به بحث، تبادل نظر و پیشنهادات مختلف پرداختند که مقرر شد برای کمک به مسئول فرهنگی کاروان، از نیروهایی که اعزام می شوند، نفرات واجد شرایط به عنوان نیروی کمکی انتخاب و تعیین شوند.  
در بخش دیگری از نشست، گزارشی در خصوص پیگیری موضوع بهره گیری از نمادهای ملی و فرهنگی و در نظر گرفتن هدایای فرهنگی برای اعضای کاروان ارائه شد و به توجه به تکریم قرآن مجید تاکید شد. 
شانزدهمین نشست کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با حضور حجت الاسلام علی سرلک (رئیس کمیسیون)، سینا کلهر، حجت الاسلام علیرضا علیپور، غلامحسین شعبانی، حجت الاسلام بهاءالدین قهرمانی نژاد، فرهاد طلوع کیان، محمد قهرمانی(دبیر کمیسیون) برگزار شد.
 
۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.