بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیروکمان

بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیروکمان
ظهر امروز دکتر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک:در این بازدید که جمعی از مدیران و معاونین وزارت نیز حضور داشتند ابتدا دکتر شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی تیروکمان و رقابت های پیش رو ارائه داد و ضمن توضیح وضعیت کمانداران عنوان داشت در چه بخش نایی شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی هانگژو وجود دارد.
در ادامه سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ناوگان تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی فرسوده شده است، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید حداقل تجهیزات ورزشی مورد نیاز فدراسیون‌های ورزشی را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه بازی‌های آسیایی در سطح قاره به اندازه المپیک در سطح جهانی برای کشور اهمیت دارد، اظهار کرد: بنابراین بازی‌های آسیایی متفاوت از سایر مسابقات است و عملکرد مجموعه کاروان به عنوان عملکرد ورزش کشور تلقی می‌شود.
دکتر هاشمی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی اینچئون در رشته تیروکمان توانستیم به مدال طلا برسیم و توجه را به سمت این رشته جلب کنیم. توسعه تیروکمان از مدارس باید مدنظر قرار گیرد مورد توجه واقع شود.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شاخص مهم که در موفقیت کمانداران نقش دارد، مقوله تمرکز است، عنوان کرد: در اوج مسابقات باید کمانداران با تمرکز بسیار بالا موفق شوند و شاید اقدامات مختلفی در راستای بر هم زدن تمرکز و ایجاد حاشیه رقم بخورد اما با توجه جدی به دستورات سرمربی و داشتن تمرکز کافی می‌توان بهترین نتیجه را به دست آورد.
هاشمی با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی از تیم ملی تیروکمان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و انتظار می رود با تمام تلاش تمرینات خود را پیش ببرند و بهترین نتایج را کسب کنند، خاطرنشان کرد: در جلسه سرپرستان کاروان موارد را منتقل خواهم کرد و باید تمام تمرکز بر اصل فعالیت باشد و به عنوان نمایندگان کشور موفقیت لازم به دست آید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ناوگان تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی فرسوده و قدیمی شده و باید وزارت ورزش حداقل‌های لازم را در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهد تا نتایج خوبی را به دست آورند، گفت: همچنین از نظر شرایط جوی و آب ‌و هوایی در رشته تیروکمان باید بررسی‌های لازم صورت گیرد و چرا که توجه به این مسئله بسیار مهم است.
۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.