بازدید مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تمرینات وزنه برداران

بازدید مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تمرینات وزنه برداران

 مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک عصر امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی وزنه برداران اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این بازدید کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ، فرهادیان ، علی رغبتی ، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت ، بهداد سلیمی نایب رییس و حسین رضازاده عضو هیات رییسه فدراسیون وزنه برداری حضور داشتند .

در این بازدید بهداد سلیمی ضمن خوشامدگویی به مسئولین ، گزارشی در خصوص برنامه های اردویی و تمرینی و آمادگی ملی پوشان برای حضور در بازیهای آسیایی و نتایج بدست آمده در رویدادهای آسیایی و جهانی ارایه نمودند. وی در خصوص برگزاری یک دوره اردوی کوتاه مدت در کشور چین یا در ریاض میزبان مسابقات قهرمانی جهان پیش از بازیهای آسیایی خبر داد .

در ادامه نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی گزارشی کوتاه از آمادگی ملی پوشان و برنامه های تمرینی تیم ارائه کرد .

دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک  با بیان اینکه ارزیابی‌های صورت گرفته در مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و کارشناسان فنی امید کسب چند مدال خوش رنگ برای کاروان ایران نوید می دهد اظهار داشت : ما هر آنچه در توان داشتیم برای حمایت از ورز شکاران به کار گرفتیم، پاداش های خوبی هم برای مدال آوران در نظر گرفتیم تلاش هایی دیگری هم در خصوص حمایت های جانبی به انجام رساندیم .

سرپرست کاروان  کشورمان در بازیهای آسیایی هانگژو2022 ادامه داد: بر اساس گزارش ها به این نتیجه رسیدیم که با حمایت وزارت ورزش ، لزوم پرداختی به کلیه اعضای  کاروان ایران احساس می شود ؛ پیشنهاد مااین بودکه  ۶ ماه پیش از بازیها، بودجه ای را برای رفع دغدغه های شخصی ملی پوشان ، کادر فنی و اعضای کاروان در نظر بگیریم که عملیاتی نشد ولی در این زمان باقی مانده قطعی شدن این تصمیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان  قطعا به کاروان کمک می کند .

در ادامه کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب که برای نخستین بار هست که کادر اجرایی فدراسیون مجموعه ای از قهرمانان المپیکی هستند ، واین مهم می تواند مسیر پیشرفت رو هموارتر کند اظهار داشت : وظیفه ما ست که به مشکلات ملی پوشان  توجه داشته باشیم، در بازیهای آسیایی که موضوع مشترک وزارت و کمیته ملی المپیک است  و به خصوص آنکه بعد از کشتی و در کنار آن  وزنه برداری ازقدیمی ترین رشته ها در المپیک و بازیهای آسیایی و همچنین پس از کشتی مدال آورترین رشته ورزشی ایران است .

کیومرث هاشمی افزود : ناوگان سخت افزاری در ورزش   نیاز به نوسازی دارد  و من این قول رو میدهیم که این موضوع به انجام برسد.

سرپرست وزارت ورزش در ادامه با اشاره به اهمیت پرداخت پاداش های معوقه قهرمانان اظهار داشت : اولین درخواست من از بدو ورود به وزارت بحث پرداخت پاداش  قهرمانان بود که پیگیری کردیم و اقدامات لازم انجام شده ،در تلاشیم پیش از بازیهای آسیایی این پرداخت انجام شود .

کیومرث هاشمی ادامه داد: حضور و ورود ما در ورزش به واسطه وجود شماست و الا ما هیچ هویتی مستقلی ندا ریم ،به تک تک شما افتخار می کنیم و هر کمکی از دستمان بر بیاید در این ایام باقی مانده انجام میدهیم . همه تلاش ها در ورزش مدال نیست ولی توقع داریم تمرکزتان روی اصل کارتان باشد و پشتیبانی و تدارکات را بر عهده ما و فدراسیون بگذارید.

۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.