دعوت IOC از کمیته های ملی المپیک به همراه برترین ورزشکاران

دعوت IOC از کمیته های ملی المپیک به همراه برترین ورزشکاران

در حالی که دقیقا یک سال تا افتتاحیه بازی های المپیک پاریس 2024 باقی مانده است، کمیته بین المللی المپیک رسما از کمیته های ملی المپیک  و بهترین ورزشکاران آنها برای شرکت در بازی ها دعوت بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت IOC، طی مراسمی که در مقر "پالس" پاریس 2024 برگزار شد، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک به طور نمادین دعوتنامه هایی را به روسا و نمایندگان کمیته ملی المپیک یونان به عنوان زادگاه بازی های المپیک و کشورهای میزبان بازی های المپیک اخیر و آینده بازی های المپیک جوانان و همچنین تیم المپیک پناهندگان؛ تقدیم کرد.
 باخ در سخنانی در این مراسم ابراز خوشحالی کرد که از جهان در پاریس استقبال می‌کند تا «دوران جدیدی» برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک به عنوان اولین بازی‌های المپیک و پارالمپیک که در راستای اصلاحات دستور کار المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی و ارائه شده است، حضور داشته باشند؛ طرحی که به شکل گیری ادوار آتی بازی های المپیک و الهام بخشیدن به رویدادهای مهم دیگر نیز کمک می نماید.
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: "امروز، یک سال تا بازی‌های المپیک پاریس 2024، در حال گرامیداشت مرحله جدیدی در این تاریخ بزرگ المپیک هستیم که متعلق به ماست. با بازی های المپیک پاریس 2024، واقعاً می توانیم منتظر ظهور دوره جدیدی از بازی های المپیک باشیم. این بازی های المپیک فراگیرتر، جوان تر، شهری محورتر و پایدارتر خواهند بود. این نخستین بازی های المپیک خواهد بود که با برابری جنسیتی کامل برگزار می شود. لذا و از بسیاری جهات دیگر، می‌توانیم انتظار برگزاری دوره ای از بازی‌های المپیک را داشته باشیم که از ابتدا تا انتها با دستور کار المپیک ما مطابقت داشته باشد".

۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.